رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: ۲۶ ایستگاه فاقد آسانسور و چهار ایستگاه فاقد رمپ و ۱۲ ایستگاه نیز فاقد خطوط بساوایی است که باید پیگیری شود.

نرجس سلیمانی

به گزارش همشهری آنلاین، نرجس سلیمانی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران افزود: با توجه به نواقص قابل رفع در راستای مناسب سازی ایستگاه های مترو و قرار گرفتن در ایام منتهی به سال، درخواست می شود نواقص رفع شود.

وی افزود: وجود چاله آسانسور به هیچ عنوان به منزله وجود آسانسور فعال نیست؛ لذا ضرورت دارد شهرداری برنامه ای را برای رفع این موارد در نظر بگیرد و اقدامات لازم را انجام دهد.

سلیمانی با پرداختن به برقراری سیستم صوتی هوشمند در ایستگاه ‌ا، خاطرنشان کرد: فعال شدن بلندگو در واگن‌ها یکی از این موارد است که باید انجام شود. ۲۶ ایستگاه فاقد آسانسور و چهار ایستگاه فاقد رمپ و ۱۲ ایستگاه نیز فاقد خطوط بساوایی است که باید پیگیری شود.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی با بیان اینکه جز ایستگاه هفده شهریور سایر ایستگاه‌ها به لحاظ تأمین تجهیزات وضعیت خوبی دارند، تأکید کرد: جامعه معلولین بیش از ۱۵ درصد جمعیت را به خود اختصاص می دهند که باید مورد توجه قرار بگیرند.

او ادامه داد: ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس، شهرک آزمایش و برج میلاد عملکرد خوبی در ایجاد محیطی نشاط آور برای شهروندان داشته اند که جای تقدیر دارد.

کد خبر 748101
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha