همشهری آنلاین: هنرپیشه آمریکایی مارتین شین و پسر بازیگر- کارگردانش، امیلیو استوز ،قصد دارند فیلمی درباره مسیر زیارتی باستانی به سوی شهر "سانتیاگو دی کومپوستلا" در شمال اسپانیا بسازند.

 به گزارش خبرگزاری فرانسه شین و پسرش این طرج را به رئیس دولت محلی گالیسیا، امیلیو پرز تورینو، در ملاقاتی در مادرید پایتخت اسپانیا ارائه کرده‌اند.

 دولت گالیسیا در بیانیه‌ای اعلام کرد:‌ "فیلمبرداری این فیلم که در شهر سانتیاگو و چندین ناحیه دیگر در ساحل گالیسیا فیلمبرداری خواهد شد، پیش از تابستان آغاز خواهد شد."

شین، که پدرش اهل گالیسیا، ناحیه‌ای کوهستانی در اسپانیا در نزدیکی پرتغال، بوده است، امیدوار است که از بازیگران و تهیه‌کنندگان محلی در ساخت این فیلم استفاده کند.

بر اساس بیانیه دولت گالیسیا، مارتین شین در ملاقاتش با تورینو گفت: "می‌‌خواهد دین تاریخی‌اش را به سرزمین پدرش ادا کند و فکر می‌کند که ساختن این فیلم بهترین راه برای انجام این کار است."

در حال حاضر، زیارت "راه سنت جیمز" یا  "El Camino de Santiago" معمولا  از رشته کوه پیرنه در مرز اسپانیا و فرانسه آغاز می‌شود و در کلیسای جامع سانتیاگو پایان می‌یابد که معتقدند جنازه سنت جیمز حواری در آنجا مدفون است.

این کلیسا از سده‌های میانه محل گردآمدن میلیون‌ها زائر از سراسر جهان بوده است.

کد خبر 74763

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز