موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان خطاب به باشگاه تراکتور تبریز بیانیه‌ای را صادر کرد.

باشگاه فوتبال نفت مسجدسلیمان

به گزارش همشهری آنلاین، در این بیانیه آمده است:

مسجدسلیمان معروف به شهر اولین‌ها در کشور و خاورمیانه است؛ شهری که فوتبال برای اولین بار از این شهر به سایر شهرهای کشور اشاعه پیدا کرد.

اکنون نیز باید خطاب به باشگاه تراکتور که در اقدامی غیرحرفه‌ای و احساسی طبق صحبت‌های بدون اساس باشگاه نساجی عنوان کرده به خاطر حفظ جان اعضای تیمش به مسجدسلیمان سفر نمی‌کند، بگوییم شما اولین تیمی نیستید که قرار است در شهر اولین‌ها فوتبال بازی کنید، تیم‌های با قدمت بسیاری پا به مسجدسلیمان گذاشته اند و در امنیت کامل و بدون هیچ مشکلی این شهر را ترک کردند.

اگر شما برای نتیجه گیری به دنبال متوسل شدن به عوامل دیگری هستید این جای خود دارد، اما نکته قابل تامل این است که مدیرعامل این باشگاه خود در گذشته جزو اعضای هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان بودند و سوال این است که آقای مدیر چطور آن زمان در مسجدسلیمان امنیت بود و حالا نه نه؟!

ضمن این که فراموش نمی‌کنیم که همین چند روز پیش باشگاه تراکتور برای بازی در آبادان دست به چنین اقداماتی زد و باید بگوییم کارهای شما برای تخریب تیم‌های خوزستانی نخ نما شده بود و لطفا تا این اندازه به مردم فوتبال فهم خوزستان و شهر مسجدسلیمان توهین نکنید.

لطفا به دنبال بهانه نباشید و شان فوتبال را با صحبت‌هایی این چنینی زیر سوال نبرید و بگذارید مردم از فوتبال لذت ببرند.

کد خبر 747307
منبع: میزان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • سارا IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    2 2
    با احترام به باشگاه تراکتور مهد فوتبال ایران خوزستاته خوزستانیها فوتبال بازی میکنن اون موقع که تفت آبادان وتیمهای دیگه خوزستانی فوتبال بازی میکردن خیلی از شهرهای ایران هنوز باشگاه فوتبال ندلشتن حیف از فوتبال خوزستان ومردم پاک وبی توقعش که اینهمه جنگیدن شهید شدن شهر های خوزستان تخریب شد والبته زمینهای فوتبالشون دراثر بی توجهی مسولان خراب شده که شما ایتجوری ازپایین به فوتبال مسجدسلیمان نگاه کنینن ازشما تقاصا دارم فوتبال بازی کنید چون ماهمه هموطن هستیم ما خوزستانیها ناراحت میشیم تیم پرسپولیس هم اومد کلی بدوبیراه به تیم نفت مسجدسلیمان گفت وباعث ناراحتی هوادارن وباشگاه شد وازچمن تیم ایراد گرفت
  • دلوافار IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    3 6
    کدوم سیستم و مقام رده بالایی این زنوزی را بالا کشیده؟ این ادم سطح ذهنی و شخصیتی خیلی پایینی داره و معلوم نیست چی تو این ادم دیدن که سوپر مولتی میلیاردرش کردن. از اونور چقدر ادم دلسوز و وطنپرست و با معرفت داریم با بدبختی روزگار میگذرونن0و سیستم پسشون زده
  • مهدی IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    1 4
    ... شهر اولین ها تبریزه
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    6 3
    لطفا اول در اینترنت بزنید شهر اولین ها کجاست بعد هر چه خواستید بگویید . !
  • جواد IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    1 5
    شهر اولین بودن چ ربطی ب امنیت برقرار کردن داره؟ به قول خوتون اولین هستین بعد این همه هنوز فرهنگ سازی هواداری ندارید!!!