چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۹:۴۱
۰ نفر

آتلانتا: یک راننده تاکسی باوجدان با وجود اینکه در شرایط اقتصادی نامساعدی به سر می‌برد، بلافاصله پس از پیدا کردن یک کیف پول آن را به صاحبش بازگرداند.

این کیف پول حاوی اجناسی به ارزش ده‌ها هزار دلار بود و چند قطعه طلای گران قیمت هم در آن وجود داشت. این مرد 64 ساله که کیف را روی صندلی عقب خودرو‌اش پیدا کرده بود، از روی مدارک داخل آن متوجه شد که کیف متعلق به مسافری است که در یکی از هتل‌ها اقامت دارد.

او به سرعت به طرف هتل رفت و در حالی کیف را به دست صاحبش رساند که وی از شدت ناراحتی در شرایط جسمی بسیار بدی به سر می‌برد. صاحب کیف که یک زن  بود برای قدردانی از این اقدام راننده تاکسی به او 200 دلار پاداش داد.

700 اخطار

وین: بی‌توجهی یک زن به قبض‌های جریمه رانندگی موجب شد که پای او به زندان باز شود. این زن در مجموع 30 هزار دلار جریمه پرداخت نکرده دارد و به همین دلیل باید دوره حبس 500 روزه‌ای را پشت سر بگذارد.

مقامات می‌گویند در2 سال گذشته بیش از 700 بار از این زن 32 ساله درخواست شده است تا قبض‌های جریمه‌اش را پرداخت کند اما او همواره از پرداخت جریمه‌ها خودداری کرده است. یکی از مقامات راهنمایی و رانندگی در این مورد گفت: معمولا متخلفان به 2، 3 یا حداکثر  10 اخطار بی‌توجه هستند و دست آخر جریمه‌ها را پرداخت می‌کنند اما دست کم گرفتن 700 اخطار پلیس در نوع خود بی‌سابقه به شمار می‌آید.

این زن که از کرده خود پشیمان به نظر نمی‌رسد در توجیه رفتارش گفت که هیچگاه گمان نمی‌کرده برای تخلف رانندگی به زندان بیفتد. البته وکیل وی در تلاش است تا دوره محکومیتش را در مقابل پرداخت جریمه ها کاهش دهد. 

خلافکاری پشت خط تلفن

فلوریدا: مردی که گمان می‌کرد در خطر است با تلفن اضطراری پلیس تماس گرفت اما اپراتور را پشت خط نگه داشت تا مواد مخدر معامله کند. پلیسی که معامله مواد مخدر را از طریق تلفن زیر نظر داشت در این مورد گفت:  بعد‌از‌ظهر بود که مردی با شماره اضطراری تماس گرفت و اعلام کرد 2 مرد مسلح او را زیر نظر دارند.

وی تاکید کرد که احساس خطر می‌کند اما ناگهان از من خواست که برای چند دقیقه گوشی را نگه دارم. مامور پلیس ادامه داد: من صدای افرادی را در آن طرف خط تلفن می‌شنیدم که مشغول معامله مواد مخدر بودند و قصد داشتند مقداری هروئین خرید و فروش کنند.

در همین حال مامور پلیس موقعیت این مرد را به همکارانش که در حال گشتزنی در خیابان‌ها بودند اطلاع داد و پلیس توانست سر بزنگاه وی را دستگیر کند. ماموران با بازرسی بدنی وی، مواد مخدر خریداری شده را کشف کردند. وی در صورت اثبات جرم به حبس محکوم خواهد شد.

جشن تولد به سبک تازه

کانزاس‌سیتی: یک مرد جوان تصمیم گرفت در روز تولد خود به مدت 24 ساعت روی دستگاه تردمیل بدود. البته او در طول این مدت برای استفاده از سرویس بهداشتی و تعویض لباس‌هایش دویدن را متوقف می‌کرد. از سوی دیگر، او توانست با این اقدام3 هزار دلار برای یک موسسه درمانی اعانه جمع‌آوری کند.

درگیری با پلیس

کالیفرنیا: درگیری یک راننده متخلف با ماموران راهنمایی و رانندگی موجب شد که او با مرکز فوریت‌های پلیس تماس بگیرد. وی با وجود تخطی از سرعت مجاز، از نشان دادن گواهینامه‌اش خودداری کرد و بین او و ماموران درگیری ایجاد شد.

پلیس از اسپری فلفل برای آرام کردن او استفاده کرد اما این مرد 34 ساله با مرکز فوریت‌های پلیس تماس گرفت و گفت که توسط پلیس مورد ضرب و شتم قرار گرفته و به کمک نیاز دارد.

کد خبر 74680

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز