نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت : مدیران دستگاه‌های اجرایی یاریگر، پشتیبان و حامی این جوانان به‌عنوان سرمایه‌های اصلی مملکت باشند تا بتوان به دستاوردهای مطلوبی دست یافت.

شهرکرد

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونامدر خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۱۱ شعبان سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان افزود: این حضرت در مدار حق حرکت می‌کردند و امروز هم ما با پیروی از امام حسین(ع) و تلاش برای ادامه نهضت حسینی در مسیر حق گام برمی‌داریم.

نکونام با تاکید از الگو گرفتن و درس‌گرفتن جوانان از حضرت علی‌اکبر (ع) تصریح کرد: حضور جهادی جوانان در جامعه برای کمک به قشرهای مختلف از دستاوردهای درس‌ گرفتن جوانان از حضرت علی‌اکبر (ع) است.

وی با اشاره به دسیسه‌های دشمنان علیه مردم ایران تاکید کرد:اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران و جنگ‌های ترکیبی برای خاموش کردن انقلاب اسلامی است.

به گفته وی، مردم و دولت برای دفاع از جمهوری اسلامی محکم و استوار در برابر توطئه‌های استکبار جهانی ایستاده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در ۱۴ اسفندماه ۱۳۵۷ اظهار داشت: ۱۴ اسفندماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به‌نام روز احسان و نیکوکاری نام‌گذاری شده است تا بتوان برخی گروه‌های ضعیف جامعه را تقویت کرد.

وی با اشاره به سفارش خداوند برای توجه به قرض‌الحسنه گفت: خداوند در برخی آیه‌های قرآن به این مهم سفارش و توجه فرموده‌اند.

نکونام تاکید کرد: پول‌های نزول و ربا، گرفتاران را به مشکلات فراوانی دچار می‌کند و نباید این نوع قرض در جامعه وجود داشته باشد.

وی با اشاره به ۱۵ اسفندماه روز درختکاری و آغاز هفته منابع‌طبیعی و آبخیزداری افزود: حفظ و گسترش منابع خدادادی در جنگل‌ها، بیابان‌ها و طبیعت ضروری است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به ۱۵ شعبان سالروز ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) اشاره و تصریح کرد: این امام‌ همام با چشم، دیده نمی‌شوند اما ظهور و بروز دارند و جامعه و انقلاب اسلامی را هدایت می‌کنند.

وی با اشاره به روز سربازان گمنام امام زمان (عج) و روز جهانی مستضعفین یادآور شد: خداوند می‌خواهد عدالت در جامعه حاکم باشد و همه انسان‌ها از عدل و کرامت برخوردار باشند.

نکونام با اشاره به لزوم مقاومت مستضعفان عالم اظهار داشت: پرداخت هزینه و مقاومت در شرایط کنونی منجر به شکست فتنه‌های مختلف دشمنان و زمین خوردن مستکبران عالم می‌شود.

وی گفت: رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی با ایجاد یاس و نااُمیدی به‌دنبال ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: نظام اسلامی امروز به‌دنبال حمایت از مردم و طبقات پایین جامعه است اما دشمن‌برای بهم ریختن وضعیت ایران تلاش می‌کند.

وی افزود: با حمایت جدی و بصیرت مردم فتنه‌های دشمنان را مانند توطئه‌های قبلی استکبار جهانی بی‌اثر خواهیم کرد.

نکونام تصریح کرد: البته نظارت‌ها بر حوزه‌های مختلف باید جدی‌تر و دقیق‌تر باشد تا بتوان در برابر چپاول‌گران ایستادگی و زمینه شکوفایی بیشتر کشور و ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) فراهم شود.

وی یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی در حال مقابله چپاول‌گران است و دولت سیزدهم هم در برابر ظالمان ایستادگی می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: متاسفانه برخی مطابق اهداف بیگانه حرکت و قیمت ارز را افزایش می‌دهند تا وضع بازار و جامعه را به‌هم بریزند که بتوانند با اغتشاش‌های داخلی مردم را در برابر نظام و دولت قرار دهند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه‌ زدن به جمهوری اسلامی و به‌هم ریختن شرایط کشور گفت: این در حالی است که مردم و دولت مقتدرانه در برابر این توطئه‌ها ایستاده‌اند.

نکونام تاکید کرد: البته مردم انتظار دارند تا در درون دولت با کسانی که عملکرد نامطلوب دارند برخورد و جلوی آن‌ها گرفته شود

کد خبر 745958
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha