یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۲
۰ نفر

لندن: مردی که بیش از 60 ساعت در صندلی راحتی خود گیر کرده بود، سرانجام نجات یافت

این مرد 40 ساله در حال تماشای مسابقه فوتبال بود که ناگهان برق منزلش قطع شد. او تصمیم داشت از روی مبل تختخواب شو بلند شود تا شمع روشن کند که نقص فنی مبل موجب شد نتواند از جایش حرکت کند.

این مرد بدشانس پس از چند ساعت ناامید شد و روی مبل به خواب رفت. او در طول مدت 2 روز و نیمی که روی این مبل بود فقط با یک بطری آب که کنار مبل قرار داشت زندگی می‌کرد تا اینکه بالاخره یکی از همسایگان با شکستن در خانه‌اش وی را نجات داد. گفتنی است او به دلیل ضعف زیاد و کوفتگی ناشی از گیرکردن لا به لای مبل به بیمارستان منتقل شده است.

معامله موادمخدر در مقر پلیس

واشنگتن: شدت بزهکاری برخی خلافکاران به اندازه‌ای زیاد است که آنها حتی در مرکز پلیس هم دست از خلافکاری برنمی‌دارند. به عنوان مثال جوان 23 ساله‌ای که به اتهام قاچاق مواد مخدر دستگیر شده بود، قصد داشت به یکی از مراجعان به اداره پلیس مواد مخدر بفروشد.

این جوان خلافکار که دستبند به دست داشت به این مرد گفت که دوستانش در خارج از زندان می توانند مواد مخدر را به او تحویل بدهند.در همین حال یکی از ماموران که این متهم را زیر نظر داشت، آنها را حین ردو بدل‌کردن پول مشاهده کرد.

البته متهم ابتدا ادعا کرد با یکی از دوستان قدیمی‌اش گفت‌و‌گو می‌کرده اما وی حین بازجویی اعتراف کرد که قصد داشته از متهم تحت بازداشت مواد مخدر بخرد. در حال حاضر علاوه بر جوان قاچاقچی، مردی که برای یک کار اداری به اداره پلیس مراجعه کرده بود هم بازداشت شده است.

عذاب وجدان سارق روزنامه‌ها

نیوجرسی: هرچند ساکنان یک ساختمان طی 3 سال گذشته در دریافت روزنامه‌های خود دچار مشکل بودند اما اکنون نسخه‌هایی از این روزنامه‌ها به دستشان رسیده است. ماجرا از این قرار بود که هرچند روز یکبار روزنامه صبح یکی از همسایگان به دستش نمی‌رسید.

راز گم شدن روزنامه‌های این ساختمان همچنان حل نشده باقی مانده بود تا سرانجام سارق روزنامه‌ها به جرم خود اعتراف کرد. او که علاقه شدیدی به خواندن روزنامه داشت و در عین حال خسیس بود، روزنامه‌هایی که برای همسایگانش ارسال می‌شد را سرقت می‌کرد.

البته او هر روز به سراغ یکی از همسایگان می‌رفت تا دستش رو نشود. اما عذاب وجدان موجب شد بدون اینکه کسی ردی از او پیدا کرده باشد به جرم خود اعتراف کرده و همه نسخه‌های روزنامه‌های سرقت‌شده را برای همسایگان پس بفرستد. البته اکنون همسایگان ناچارند اخبار روزنامه‌ها را با تأخیری3 ساله بخوانند.

رستوران متقلب

کازابلانکا: رستورانی که به جای ساندویچ سوسیس به مشتریانش گوشت سگ می‌فروخت برای همیشه پلمب شد. صاحب این رستوران گوشت سگ را با مواد شیمیایی ترکیب کرده و ظاهری همانند سوسیس برای آن ایجاد می‌کرد. او به 6 سال حبس و پرداخت 1000 یورو جریمه محکوم شده است.

جریمه اسب‌سواری

کالیفرنیا: جوان 28 ساله‌ای به جرم  اسب‌سواری جریمه شد. وی متهم است که در هوای برفی اقدام به اسب‌سواری کرده و این درحالی است که در حالت عادی قرار نداشته و می‌توانسته جان خود و دیگران را به خطر بیندازد.

نکته جالب این است که پلیس نسبت به نحوه اسب‌سواری او مشکوک شد و او را به همراه اسبش متوقف کرد. به گفته پلیس او به صورت مارپیچ اسب‌سواری می‌کرد.

کد خبر 74425

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز