محمد مهاجری چهره رسانه‌ای جنجالی به رئیس‌جمهور توصیه کرده است که مدیران قوی دولت قبل به کار برگردند و حتی از نجفی هم که به دلیل قتل همسر دومش هم اکنون در زندان اوین است، به عنوان یکی از این مدیران نام برده است!

رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین، جوان نوشت: مهاجری نوشته است: «اگر جای آقای رئیسی بودم همین الان به در خانه وزرای قوی و مسئولان موفق اقتصادی دولت‌های گذشته همچون آقای ظریف، همتی، زنگنه، آذری جهرمی، پورمحمدی، بیطرف و حتی محمدعلی نجفی می‌رفتم از آن‌ها خواهش می‌کردند به سر کارهای خودشان برگردند تا کار دولت سیزدهم را به سامان برسانند، چون با این فرمان اگر دولت بخواهد جلو برود حتی ارزش‌های اخلاقی جامعه نیز سقوط خواهد کرد».

همان روزهایی که انتشار خبر اقدام محمدعلی نجفی در قتل همسر دومش با شلیک پنج گلوله، جامعه را در بهت و شوک فرو برده بود، برخی اصلاح‌طلبان از او دفاع می‌کردند و ایرادی نمی‌دیدند که به‌رغم موضوع تعدد زوجات نجفی و نیز قتل همسر و نیز نگهداری بی مجوز اسلحه و تحت الشعاع قرار گرفتن مسئولیت‌های رسمی او به دلیل مسائل خانوادگی همچنان از او دفاع کنند.

نجفی در مسئولیت‌های آخر خود نه تنها موفق نبود که اصلاً کاری نمی‌کرد و چنان درگیری‌های خانوادگی او زیاد بود که نمی‌توانست به کار شهرداری پایتخت برسد، اما اصلاح‌طلبان فقط به دلیل اینکه او اصلاح‌طلب بود، از او دفاع می‌کردند.

برای انتخاب شهرداری تهران هم کارگزاران سازندگی می‌خواستند محسن هاشمی شهردار شود و می‌گفتند نجفی درگیری خانوادگی زیادی دارد، اما اصلاح‌طلبان رادیکال به دلیل مسائل سیاسی و جناحی قبول نکردند و نجفی را به جایگاه شهرداری تهران آوردند و او هم نتوانست کاری کند و استعفا داد و بعد هم ماجرای قتل همسر دومش رخ داد.

حال رئیسی او را از اوین بیاورد که کار اجرایی انجام دهد؟! باقی مدیرانی هم که نام برده، در ایجاد وضعیت موجود نقش دارند؛ اگر قرار بود کار مفیدی انجام دهند، همان زمان مسئولیت‌شان انجام داده بودند.

کد خبر 743934
منبع: جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • رضا IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    4 5
    این مهاجری توخواب هم باشه ... میزنه
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    6 7
    آقای ظریف که کلی پول ایران رو خرج شام و ناهار برجام کرد و آخرش گفت هیچ آورده ای برای ما نداشته، آقای همتی هم که تا وقتی رییس بیمه بود خوب بود ولی در پست رییس بانک مرکزی نتوانست جلوی گرانی دلار را بگیره با پیمان پولی دوجانبه هم زاویه داشت، آقای زنگنه هم که قراردادش با شرکت های نفتی خارجی و آن دکل نفتی که گم شد و پیدانشد زبان زد است، آقای آذری جهرمی هم که اعتقادی به پیام‌رسان داخلی و شبکه ملی اطلاعات نداشت، آقای بیطرف هم که حتی از مجلس اصلاح طلبان برای وزارت رای نیاورد و آقای محمدعلی نجفی هم که اگر نبود مساعدت و عنایت دوستانش الان اعدام شده بود از کل اینها به علاوه دیگر اصلاح طلبان آبی برای مردم گرم نمی شود
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    5 7
    سه دوره دولت دست اصلاح طلبان بود روی هم ۲۰ تا دستاورد نداشتند کم زمانی نیست غیر از هشت سال روحانی که ۴۰ سال مملکت را به عقب برد بقیه چه کردند بگویند همه بدانیم
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    5 5
    به گفته دوست و دشمن داخلی و خارجی و همه مفسران علوم اجتماعی اوضاع مملکت رو اصلاح طلبان به این روز نشانده اند. الان هم که جنگ داخلی راه انداختن بر سر قیمت اقلام اساسی. همه ناراحتی شون هم همینه که دستشون از اهرم های قدرت تا اندازه ای کوتاه شده و البته نگران به سرانجام رسیدن مذاکرات هم هستند. از این 44سال بیش از نیمی از زمان قدرت رو در دست داشتند به غیر از راه انداختن انواع مافیا چه تاجی بر سر ملت زدند؟؟؟ البته این حرف به معنای دفاع تمام و کمال از اصول گرایان نیست خطاهای فراموش نشدنی احمدی و نژاد و دار و دسته اش رو هیچ کس فراموش نمی کنه. عجب هیولای وحشتناکیه قدرت و ثروت.