معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: با استقرار مدیریت شهری جدید هدف اول پایان دادن به پروژه های نیمه تمام بود و در این رابطه ۳۰ هزار میلیارد تومان از پروژه ها را در حوزه‌های عمرانی لیست کردیم و تا کنون ۴۴ مورد آن به بهره برداری رسیده است.

عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی

به گزارش همشهری آنلاین، عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در آیین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی، ترافیکی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ که صبح امروز - چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۰۱- در سی و چهارمین رویداد امید و افتخار برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری یک نهاد خدماتی است که از تولد تا مرگ افراد با مردم سر و کار دارد و این وظیفه شهرداری را دوچندان می کند.

او افزود: عقب ماندگی در تهران بیداد می کند؛ در تهران ۱۱ میلیون متر معبر داریم که بیش از ۳۰ درصد آنها نیاز به بازسازی مجدد دارد که این رقم حدود ۴ میلیون متر مربع معبر است. در تهران روزانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ کیلومتر راه اضافه طی می‌کنیم که بر اساس آن سالانه حدود ۵۵۰ میلیون لیتر بنزین در تهران بی جهت مصرف می شود؛ این معادل ۱۲ درصد سوخت تهرانی ها است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اضافه کرد: با استقرار مدیریت شهری جدید، هدف اول پایان دادن به پروژه‌های نیمه تمام بود و در این رابطه ۳۰ هزار میلیارد تومان از پروژه‌ها را در حوزه‌های عمرانی لیست کردیم؛ بخشی از این پروژه ها را براساس مناطق لیست کردیم و تا کنون ۴۴ مورد آن به بهره برداری رسیده است. امیدواریم در آینده به ۱۳۴ پروژه برسیم که ارزش آنها بیش از ۵ هزار میلیارد تومان است.

کد خبر 743798
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha