مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی، از ممنوعیت عرضه گوشت‌ لخم با بسته‌بندی خاص خبر داد.

گوشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مسعود امرالهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی گفت: براساس میانگین، قیمت لاشه گوشت گوسفندی بین ۲۸۰ تا ۲۹۵ هزار تومان برآورد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: انجمن بسته‌بندی گوشت هر هفته براساس استمرار تولید خود، قیمت‌ها را طبق دستورالعمل سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده و طبق بسته‌بندی‌های مختلف ران، سردست، خورشتی به بازار عرضه می‌کند.

امرالهی تاکید کرد: بسته ۵۰۹ هزار تومانی گوشت که خیلی جنجال کرد، بدون چربی و استخوان بود و براساس لاشه ۲۹۵ هزار تومان قیمت خورده بود.

وی افزود: سهم این گوشت از ۴۰۰ تن مصرف تهران تنها ۹۷ کیلوگرم بود که از انجمن بسته‌بندی خواسته‌ایم تا اطلاع ثانوی گوشت لوکس و لخم به بازار عرضه نکنند و تنها گوشت براساس عرف بازار عرضه شود.

مدیرکل بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی در پایان تصریح کرد: عناصری که از گرانفروشی گوشت نفع می‌برند به این موضوع ورود کردند و جو رسانه‌ای کشور را ملتهب ساختند.

کد خبر 743572
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • فریبرز IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    4 0
    خدایش خودتان را گول میزنید یا سعی دارید مردم را گول بزنید! وقتی گوشت با یک مشت چربی و استخوان به مردم کیلویی 300 هزار تومان بدید پس قیمت واقعی خود گوشت 500 هزار تومان است
  • نورگل IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    2 0
    یعنی چی؟ پس اون قسمت لوکس گوشت رو کی بخوره؟ وقتی قراره عرضه نشه، میخوان باهاش چیکار کنند؟
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 0
    واقعا مردم را چی تصور می کنید ؟ همین الان زدم دیجی کالا ماهیچه 555000 تومان ران گوسفند با استخوان 460000 تومان ؛ استخوانش هم دیده می شه هم خودشه نوشته استخوان دارد . یکی به این مسئولین ... بگه گوشت 200000 تومنی هم برای حقوق بگیر گران است شما روی 400 یا 500 اش چانه نزن . شاید ایشان هم مثل جناب خاندوزی آمادگی لازم برای پاسخ دهی ندارند! ...