سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
۰ نفر

خاصیت اسفند است؛ انگار که وقتی می‌آید جنب‌وجوش بیشتری در شهر و در رگ و پی آدم‌ها به جریان می‌افتد برای رسیدن به یک هدف و آن آماده شدن برای پذیرایی جانانه از بهار و عید نوروز.

بلوار كشاورز

به گزارش همشهری آنلاین، طبیعی است که مسئولان شهری هم بیکار ننشینند و بهترین‌ها را برای شهروندان‌شان تدارک ببینند. رنگ و لعاب دادن به درودیوار شهر فقط یکی از آنهاست. امسال سال نو ۲ همزمانی خجسته دارد، عید نوروز و ماه مبارک رمضان. طبیعی است که بیشتر برنامه‌ها حول این ۲ محور باشد. همان چیزی که در منطقه ۶ و قلب پایتخت صورت گرفت.

زیبایی محله کشاورز دوچندان شد

چند روزی است که طرح‌های چشمنوازی بر در و دیوار محله کشاورز نشسته است با نام «گل و صلوات». با نظارت ناظر طرح، رخساره بهادری، که نظارت می کند تا کار به زیباترین وجه اجرا شود.

رئیس اداره زیباسازی منطقه می‌گوید: «این طرح پیشنهاد شهردار منطقه بود برای زیباتر کردن محله قدیمی و اصیل کشاورز. قرار است در متراژ حدود ۲۰۰‌مترمربع در نبش خیابان کبکانیان اجرا شود تا با گل‌های محمدی و زیبای نشسته بر دیوار، به شهروندانی که هر روز از کنار آن می‌گذرند نشاط و شادابی هدیه دهد و با آیات قرآنی صلوات و ذکر بر لب‌های‌شان جاری شود.»

«مینا مهری» همچنین می‌افزاید: «در طرح استقبال از بهار طرح‌های بیشتری در دست اجرا داریم که به‌زودی زینت بخش جای‌جای منطقه خواهد شد.»

کد خبر 743488

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha