مسئولان شهرداری منطقه۱۴ با اجرای طرح و کارویژه‌ای خلاقانه را در این بخش از شهر تهران و در میدانگاه امیرکبیر به دنبال شناسایی، احیای هویت محلی و معرفی بزرگان ملی و مذهبی این بخش از تهران به نسل امروز جامعه است.

نیکنام

همشهری آنلاین _ رضا نیکنام : «محمدامین سالاری‌پور» شهردار منطقه۱۴ با اشاره به این مطلب گفت:«پیشقدم شدن این منطقه برای کارویژه‌های خلاقانه ازجمله تهیه بانک اطلاعات، راه‌اندازی استودیو درحوزه رسانه، رویدادسازی‌های ملی، مذهبی، فرهنگی و مردم محور، به پیش‌بینی و برنامه‌ریزی برای برنامه‌ها و رویدادهای متنوع آینده با مشاوره و فعالیت فعالان حوزه روابط عمومی و با هدف جلب رضایت شهروندان و خدمت به مردم دارالمومنین تهران، افتخاری بزرگ است.»

سالاری‌پور در ادامه از طراحی و رونمایی نماد خاص با المان۵۲ شهید شهر به‌عنوان المان ویژه و یکپارچه در این منطقه خبر داد و افزود:«با طراحی و اجرای این المان یکپارچه در میدانگاه امیرکبیر و سپس جانمایی در ۲۱ نقطه از دارالمومنین تهران، سعی در شناسایی هویت محلی و نگاه ویژه دارالمومنین تهران به‌عنوان زادگاه‌بزرگان و شهدای سرافراز و قطب مذهبی و گردشگری در پایتخت داریم.»

همچنین «محمد صائبی» معاون روابط‌عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران نیز در جلسه‌ای جداگانه با اشاره به اهمیت جریان‌سازی خبری برای اقدامات موثر مدیریت شهری در مناطق، از عملکرد حوزه روابط عمومی و مدیریت شهری منطقه۱۴ در ارائه فعالیت‌های خلاقانه، تکریم ارباب رجوعان و پیگیری مشکلات مردمی همچنین پوشش خبری خوب و تاثیرگذار در تصمیم‌سازی‌ها تقدیر کرد. برگزاری دوره‌های آموزشی، هم‌افزایی برای ارتباط موثر با مناطق، بهره‌مندی از نیروهای متخصص برای کارهای خلاقانه و تکریم ارباب رجوع و تلاش برای جلب رضایت‌مندی مردم از دیگر موارد مورد تعامل و تبادل نظر در این نشست بود.

گفتنی است؛ این جلسه هم‌اندیشی با حضور مدیران ارشد شهرداری تهران و هیئت همراه، «محمد امین سالاری‌پور» شهردار منطقه۱۴ و «حسن عبدی» مدیر روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۴ به همراه کارشناسان این حوزه برگزار شد.

کد خبر 742016

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha