چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۳:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ملتهای 2011 آسیا در یک بازی سرد برابر تیم ملی تایلند به تساوی دست یافت.

این دیدار از ساعت 15 چهارشنبه (9 بهمن) به وقت تهران به قضاوت والنتین کوالنکو در ورزشگاه راجامانگالا آغاز شد که دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی بدون گل دست یافتند.

بر خلاف پیش بینی‌ها تیم ملی ایران در این بازی نتوانست انتظارات را برآورده کند و در طول بازی موقعیت‌های نسبی‌اش از انگشتان یک دست نیز کمتر بود در مقابل سید مهدی رحتمی سنگربان تیم ملی چند بار با مهاجمان حریف تک به تک شد و با درخشش‌اش مانع از باز شدن دروازه ایران شد.

ایران تا پیش از این 9 بار با تایلند روبرو شده بود که حاصل آن هفت پیروزی و دو تساوی بود.
علی دایی در این دیدار سید مهدی رحمتی، سیدجلال حسینی، هادی عقیلی ، مجید غلام نژاد ، حسین کعبی ، حسن اشجاری، مازیار زارع ، محمدرضا خلعتبری، کریم باقری، غلامرضا رضایی و آرش برهانی را از ابتدا به میدان فرستاد و در نیمه دوم محمد نوری، کیانوش رحمتی و سیدمهدی سیدصالحی را به جای کریم باقری، غلامرضا رضایی و مازیار زارع به میدان فرستاد.

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی خود در این دوره از رقابتها با نتیجه 6 بر صفر سنگاپور را شکست داده بود. [ پیروزی پرگل تیم ملی ایران در برابر سنگاپوراردن دیگر تیم حاضر در این گروه از مرحله مقدماتی جام ملتهای 2011 است که به میزبانی قطر برگزار خواهد شد.

در دیگر دیدار این گروه امروز تیم ملی فوتبال سنگاپور با نتیجه 2 بر یک تیم ملی فوتبال اردن را شکست داد. در پایان بازیهای روز دوم تیم ملی فوتبال کشورمان با 4  امتیاز صدرنشین است و تیم سنگاپور 3 امتیازی، تایلند دو امتیازی و اردن دارای یک امتیاز است.

کد خبر 74159

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز