سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۸
۰ نفر

میشیگان: بدهکاری یک پیرمرد 93 ساله بابت قبض برقش، موجب شد که او از سرما یخ بزند.

همسایگان این مرد چند روز پس از مرگش جسد او را در حالی پیدا کردند که دمای خانه‌اش به 32 درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسید. این در حالی است که پیرمرد نگون‌بخت هزار دلار به شرکت برق محلی بدهکار بود و آنها هم پس از ارسال چند اخطار تصمیم به قطع برق خانه او گرفتند.

یکی از همسایگان که اقدام شرکت برق در سرمای کشنده زمستان را بسیار ناجوانمردانه می‌داند، به خبرنگاران گفت پیرمردی که در همسایگی آنها زندگی می‌کرده همیشه تنها بوده است. وی ادامه داد، قطع برق هنگامی اتفاق افتاده که او خواب بوده و نتوانسته برای نجات جانش با اورژانس تماس بگیرد.

خودروی پرنده

برلین: راننده‌ای که با سرعتی سرسام‌آور در بزرگراه‌ها رانندگی می‌کرد، وارد پشت‌بام یک کلیسا شد. این کلیسا در فاصله چند متری حاشیه بزرگراه قرار داشت و این خودرو پس از انحراف از بزرگراه بیش از 35 متر در آسمان پرواز کرد و سرانجام روی پشت‌بام  فرود آمد. شاهدان عینی می‌گویند این جوان 23 ساله‌ که راننده خودرو بوده، کنترل آن را از دست داده و پس از برخورد با گاردریل‌های بزرگراه، خودرو به حال پرواز درآمده و روی بام کلیسا فرود آمده است.

گفتنی است پشت‌بام این کلیسا دست کم 7 متر از سطح زمین فاصله دارد و با این حال خودرو روی آن فرود آمده است. این درحالی است که راننده جوان این خودرو دچار جراحت و شکستگی‌های جدی شده و بیش از 13 هزار دلار هم به خودرو‌اش خسارت وارد شده است. البته هنوز میزان خسارتی که به بنای کلیسا وارد آمده، برآورد نشده است.

کباب‌های‌ تهدیدکننده

لندن: تحقیقات نشان می‌دهد کباب ترکی  که طرفداران زیادی دارد،  با میزان قابل توجهی نمک و چربی، طرفداران خود را با ریسک جدی ابتلا به بیماری‌های قلبی مواجه می‌کند. یک ساندویچ  کباب ترکی بیش از 1000 کالری و 98 درصد نمک مجاز مصرفی در یک شبانه روز را در خود جای می‌دهد.

مقابله با افزایش مصرف دستمال

توکیو: رایگان بودن استفاده از دستمال در سرویس‌های بهداشتی عمومی ژاپن موجب بالا رفتن مصرف دستمال کاغذی در این کشور شده است. به همین منظور سیستم‌های پخش صوت جدیدی به آنها اضافه شده که مصرف‌کنندگان را به صرفه‌جویی دعوت می‌کند.

این سیستم‌ با نواختن یک ملودی همراه با شعر توجه افراد را به کاهش مصرف دستمال جلب می‌کند و از آنها می‌خواهد که به فکر محیط زیست باشند.

زندانی شدن در سطل زباله

برلین: مرد آلمانی که دسته کلید خود را گم کرده بود از سطل زباله سر درآورد. این مرد 39 ساله در حال قدم زدن در پارک بود که تصمیم گرفت روزنامه‌ای را که در دست داشت در سطل زباله بیندازد تا بتواند کمی بدود.

اما پس از اینکه به خانه رسید، متوجه شد که دسته کلیدش را گم کرده و به گمان اینکه کلید را همراه با روزنامه در سطل انداخته است به پارک بازگشت. این مرد برای اینکه بتواند ته سطل را بگردد روی انگشت پایش بلند شد و ناگهان داخل سطل افتاد به نحوی که سرش پایین و پاهایش از سطل بیرون زده بود.

عابران با مشاهده این صحنه سعی کردند به او کمک کنند اما این مرد طوری در سطل گیر کرده بود که بیرون آوردنش ممکن نبود. به این ترتیب ماموران آتش نشانی وارد عمل شدند و با بریدن سطل، او را نجات دادند. این مرد بر اثر استشمام طولانی مدت بوی زباله دچار سردرد شدیدی شده بود و به همین دلیل به بیمارستان انتقال یافت.

کد خبر 74076

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز