سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۳:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با برنامه 90 هیچ مشکلی ندارم و با این برنامه صددرصد موافق هستم.

علی کفاشیان در گفت ‌و گو با فارس، در مورد اختلاف فدراسیون فوتبال با برنامه 90 اظهار داشت: اختلافی وجود ندارد و ما با اجرای آن مشکلی نداریم. گاهی اوقات پیش می‌آید که از یک رسانه انتقاد می‌کنیم. از برنامه 90 به خاطر اینکه در بعضی موارد جنبه سازندگی فوتبال را از بین می‌برد، انتقاد کردیم.

وی عنوان کرد: این برنامه بسیار پربیننده است. باید از این برنامه‌ها در جهت پیشرفت فوتبال حداکثر استفاده را ببریم. از نگاه ما برنامه‌ای خوب است که تخریبی نباشد. باید انتقادها سازنده باشند تا فوتبال ملی پیشرفت کند.

کفاشیان در پاسخ به این سئوال که اگر در مسابقه sms برنامه شب گذشته (7بهمن)شرکت می‌کرد چه جوابی می‌داد؛ تصریح کرد: من اصولاً به این گونه نظرخواهی ها اعتقادی ندارم و در آنها شرکت نمی‌کنم. ما با برنامه 90 صددرصد موافقیم. وظیفه من این است که به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال به این ورزش کمک کنم و در جهت پیشرفت آن قدم بردارم.

وضعیت تیم ملی

کفاشیان در مورد شرایط تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار با تیم ملی تایلند اظهار داشت: امروز صبح با کادر فنی تیم در ارتباط بودم. آنگونه که به من اطلاع دادند مشکل خاصی نیست و در حال حاضر اعضای تیم ملی در بهترین شرایط به سر می‌برند.

بخشش خداداد

کفاشیان راجع به مصاحبه صلاحی، مدیرعامل سابق پیام، که گفته بود از رئیس فدراسیون فوتبال قول گرفته‌ایم که به خاطر سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خداد عزیزی بخشیده شود؛ تصریح کرد: در مورد این پرونده من اختیاری ندارم که بخواهم به کسی قول بدهم. این وظیفه کمیته انضباطی و شورای استیناف است که یک شخص را ببخشند و رای نهایی را صادر کنند. آنها در نظرتشان مستقل هستند.

وی یادآور شد: این طوری که من شنیده‌ام قرار بود فردی با این شرط به پیام کمک کند که خداداد عزیزی بخشیده شود. من هم به آنها اعلام کردم که شرایط خود را بگویید تا ما با کمیته استیناف در میان بگذاریم. متأسفانه صلاحی حرفش را در دو جا به صورت متفاوت بیان کرده است. در واقع حرف من این است که اگر کسی حاضر باشد با شرط کمک به پیام و رهایی این باشگاه از بحران کمک کند، حاضریم آن را مورد بررسی قرار دهیم.

کفاشیان خاطرنشان کرد: من قولی نداده‌ام، اما نگاهم به این قضیه مثبت است. اگر در این راستا به باشگاه پیام کمک شود از این بخش استقبال می کنم البته باید نحوه این کمک‌رسانی مشخص باشد

کد خبر 74061

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز