خیلی از هواداران در فوتبال جزیره خواستار اخراج سرمربی لیورپول از هدایت قرمزها هستند.

کلوپ

به گزارش همشهری‌آنلاین، لیورپول در خانه ولورهمپتون با ۳ گل شکست خورد تا روند ناکامی‌های شاگردان کلوپ ادامه داشته باشد. کریگ داوسون، روبن نوس و ژوئل ماتیپ (گل به خودی) گل‌های میزبان را در مولینِکس استادیوم به ثمر رساندند.

با این برد، شاگردان لوپتگی با ۲۰ امتیاز به رده پانزدهم صعود کردند و لیورپول با ۲۹ امتیاز در رده دهم قرار گرفت.

پس از این دیدار هشتگ KloppOut# در توییتر ترند شد و هواداران این تیم انگلیسی خواستار برکناری سرمربی خود شدند.

البته خیلی از طرفداران تیم‌های دیگر نیز در توییتر به وضعیت لیورپول کنایه زدند و عنوان کردند این اخراج به سود تیم‌های رقیب لیورپول است و بهتر است سرمربی آلمانی در تیم خود بماند.  

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در مورد شکست تیمش مقابل ولورهمپتون گفت: فکر نمی‌کنم بازیکنان در حال حاضر در بهترین فرم خود باشند. من اصلا این وضعیت را دوست ندارم اما من هنوز می‌دانم که آن‌ها چقدر خوب هستند، چگونه می‌توانند بازی کنند.  

کسی مقصر نیست
او ادامه داد: اینجا کسی مقصر نیست. این اتفاق می‌افتد زیرا ما به خودمان کمک نمی‌کنیم. تا وقتی که وضعیت این طور باشد ما نمی‌توانیم بهتر شویم و نتایج ضعیفی کسب می‌کنیم.

لیورپول اخیرا در جام حذفی از بیراتون شکست خورد و حذف شد و در لیگ برتر نیز شانس برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان کم شده است. لیورپول در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باید به دیدار رئال مادرید برود که این دیدار تکرار فینال فصل قبل رقابت‌ها است.

کد خبر 739609
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha