از ستاره سابق باشگاه پرسپولیس به عنوان یکی از گزینه های بارسلونا نام برده شده است.

لوکادیا

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه بارسلونا پس از قطعی شدن جدایی ممفیس دپای از این تیم که در آستانه عقد قرارداد دو و نیم ساله رسمی با باشگاه اتلتیکومادرید است، در بازار نقل‌وانتقالات دنبال جذب یک مهاجم جدید است. بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی «اسپورت» چاپ کاتالونیا؛ یورگن لوکادیا یکی از گزینه‌های مدنظر بارسلونا برای جانشینی دپای است. طبق این گزارش؛ باشگاه بارسلونا به دلیل مشکلات مالی که دارد، نمی‌تواند بودجه زیادی را صرف این کار کند، برای همین گزینه‌های ارزان قیمتی را برای تقویت خط حمله تیم تحت هدایت ژاوی در نظر گرفته است.

طبق این گزارش؛ لوکادیا که سابقه بازی در تیم‌هایی پی‌اس‌وی آیندهوون، برایتون و بوخوم را در کارنامه‌اش دارد، به همراه بازیکنانی همچون روبرتو فیرمینو از لیورپول، الکسیس سانچس از مارسی، اولیویه ژیرو از میلان و دریس مرتنس از گالاتاسرای گزینه‌های مدنظر بارسلونایی‌های برای تقویت خط حمله این تیم هستند.

عکس| انتقال باورنکردنی؛ مهاجم پرسپولیسی گزینه بارسلونای اسپانیا شد

لوکادیای ۲۹ ساله که تابستان اخیر با قراردادی یک ساله به پرسپولیس پیوست و در ۹ بازی شش گل برای سرخپوشان تهرانی به ثمر رساند، اخیراً به دلایل شخصی قراردادش را یک طرفه با باشگاه پرسپولیس فسخ کرد و به کشورش یعنی هلند بازگشت.

کد خبر 736088

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha