دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۸:۰۴
۰ نفر

با بی‌نتیجه ماندن تحقیقات برای یافتن مخفیگاه داماد فراری که بعد از قتل برادر‌زنش، متواری شده است، پلیس شهریار از مردم برای شناسایی این مرد کمک خواست.

ساعت 9 و 45 دقیقه شامگاه 24 خردادماه، مردی هراسان و وحشتزده با مرکز فوریت‌های پلیس 110 شهریار تماس گرفت و از جنایتی خونین در شهرقدس شهریار خبر داد.

تماس‌گیرنده به ماموران گفت: ماجرای این جنایت در هنگام درگیری داماد یک خانواده و برادر همسرش رخ داده است و در جریان آن، داماد جوان مرتکب جنایت شده و پس از آن به سرعت متواری شده است.

با گزارش این ماجرای جنایی، ماموران پلیس شهر قدس با حضور در محل، تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند و در جریان بررسی‌های پلیسی دریافتند که مقتول، جوان 33 ساله‌ای به نام بهرام است که در اثر اصابت ضربات متعدد چاقو به سینه و قلبش، دچار خونریزی شدیدی شده و جان خود را از دست داده است.

ماموران پلیس شهریار در ادامه تحقیقات خود، هویت داماد خانواده به نام رشید را که در شب حادثه با مقتول درگیر شده و پس از ارتکاب قتل متواری شده بود را شناسایی کردند اما وی بدون برجای گذاشتن سرنخی متواری شده بود و به این ترتیب تحقیقات پلیسی نتیجه‌ای در برنداشت.

با گذشت چندین ماه از وقوع این جنایت، روز گذشته سرهنگ صالحی آرا - فرمانده انتظامی شهریار- با اعلام خبر صدور دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم در مطبوعات، از شهروندان خواست درصورت شناسایی این متهم و داشتن اطلاعاتی درباره مخفیگاه او موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110یا با شماره 3336021-0262 به پلیس آگاهی شهریار اعلام کنند و پلیس را در شناسایی این متهم یاری رسانند.

کد خبر 73960

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز