پاری سن ژرمن از ۵ بازی اخیر خود در لیگ یک تنها ۲ پیروزی کسب کرده است، اما کریستوف گالتیه سرمربی تیم تاکید کرده است که نیازی به تغییر مثلث هجومی خود یعنی نیمار، لیونل مسی و کیلیان امباپه ندارد.

مسی/ نیمار/ امباپه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مارکا، پس از نتایج ضعیف، در فرانسه گفته شد که سه مهاجم پرستاره پی اس جی تعادل ندارد و به خاطر تیم، گالتیه باید اوضاع را تغییر دهد و احتمالاً یکی از آنها را قربانی کند. با این حال، سرمربی فرانسوی چنین چیزی را تایید نمی‌کند.

گالتیه گفت: «ما در پاری سن ژرمن سه بازیکن هجومی فوق‌العاده قوی داریم - کیلیان، لئو و نی، با ۵۵ گل و ۳۴ پاس گل از ابتدای فصل. اینکه بگوییم باید یکی از آنها را کنار بگذاریم تا تعادل داشته باشیم، اشتباه است. ما توانستیم خوب بازی کنیم و با هر سه آنها یکدست باشیم. ژانویه برایمان خوب نبوده و همه باید این را در ذهن خود داشته باشند که فوریه بهتر خواهد شد.»

چالش لیگ قهرمانان

پاری سن ژرمن به خاطر خود، باید با ورود فصل به مرحله حساس، بهتر و سریع‌تر شود. در صدر لیگ یک، آنها اکنون فقط سه امتیاز برتری دارند، در حالی که مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نزدیک است.

سه شنبه ۱۴ فوریه، تیم پاریسی در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. در هر دو طرف، آنها مقابل موناکو و لیل بازی می‌کنند و در ۸ فوریه برای یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فرانسه به مارسی سفر می‌کنند.

پی اس جی به دنبال انجام برخی کارها قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات است تا در ادامه فصل به آنها کمک کند. یکی از بازیکنانی که آنها امیدوارند با او معامله کنند، حکیم زیاش از چلسی است، اگرچه گالتیه هیچ چیزی را در این زمینه تایید نکرده است.

گالتیه گفت: ما در مورد پنجره نقل و انتقالات زمانی که بسته شود نظر خواهیم داد. در مورد اینکه آیا یک، دو یا سه بازیکن ممکن است وارد شوند، بر اساس آنچه من خوانده‌ام، باشگاه سخت کار می‌کند... اما من در مورد ورود یا خروج احتمالی اظهار نظر نمی‌کنم.

کد خبر 738973
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha