لیونل مسی کاپیتان قهرمان جام جهانی آرژانتین در اولین مصاحبه خود فاش کرد که حساب اینستاگرامش پس از دریافت یک میلیون پیام پس از قهرمانی آلبی سلسته در قطر مسدود شده است.

مسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیلی میل، مسی پس از هدایت کشورش به اولین قهرمانی در جام جهانی از سال ۱۹۸۶، جوایز توپ طلا و کفش نقره را در این مسابقات به دست آورد. این پیروزی پس از یک دوران حرفه‌ای پربار، ویترین جام‌های این بازیکن ۳۵ ساله را تکمیل کرد و باعث شد که بسیاری او را بهترین فوتبالیست تمام دوران بدانند.

او  فاش کرد که شبکه‌های اجتماعی او پس از پیروزی غرق در پیام‌های ارسالی شده است.

ستاره پاری سن ژرمن به Urbana Play گفت: اینستاگرام من برای چند روز به دلیل تعداد پیام‌هایی که پس از قهرمانی در جام جهانی دریافت کردم مسدود شد. او همچنین فاش کرد که اینستاگرام خود را به‌تنهایی اداره می‌کند و از «هیچ شرکت یا شخص دیگری» برای مدیریت پست‌ها استفاده نمی‌کند.

مسی فاش کرد؛ مسدود شدن اینستاگرام قهرمان جام جهانی بعد از فینال
صفحه اینستاگرام مسی

این در حالی انجام شد که مسی اولین مصاحبه خود را پس از بازگشت از قطر انجام داد و همچنین در مورد اینکه «خانواده‌اش بیشتر از او» در طول ناکامی‌های قبلی‌اش در تیم ملی آسیب دیدند، صحبت کرد.

اسطوره آرژانتینی پس از بازگشت از جام جهانی تنها یک گل زده، اما همچنان در این فصل ۱۳ گل در ۲۱ بازی برای پاری‌سن ژرمن به ثمر رسانده است.

پیش از این انتظار می‌رفت که او قرارداد جدیدی با غول‌های فرانسوی امضا کند، اما گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که او پس از علاقه‌مندی به باشگاه سابقش بارسلونا، اینتر میامی و چندین باشگاه عربستانی، اکنون در مورد استعفای خود مطمئن نیست.

به گزارش مارکا، مسی از زمان جام جهانی کمتر به پی اس جی علاقه‌مند است، که جرقه‌ای را برای تغییر در ذهن این مهاجم آرژانتینی ایجاد کرده است.

همه اینها در شرایطی است که فرم ضعیف تیم کریستوفر گالتیه باعث شده آنها از چهار بازی اخیر خود در لیگ فقط یک امتیاز کسب کنند و برتری خود را در صدر لیگ یک به تنها سه امتیاز کاهش دهند.

سلاطین پاس گل در تاریخ فوتبال؛ آمار استثنایی مسی | رونالدو علیه اتهام خودخواهی!
ببینید | دهان باز امباپه پس از ضربه ایستگاهی فوق العاده نیمار

کد خبر 738661
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha