فوتبال دوستان ساکن شهرری در ایام دهه‌فجر با بهره‌برداری از یک ورزشگاه تخصصی فوتبال غافلگیر می‌شوند.

ورزشگاه شهرری

به گزارش همشهری آنلاین، این ورزشگاه با مساحت ۱۰هزار متر مربع که به دلیل فرسودگی حدود ۵سال بدون استفاده مانده بود با احساس نیاز اهالی محله به چنین فضایی، مرمت و بازسازی‌ شد. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، باید اضافه کنیم که طرح بازسازی این ورزشگاه از شهریور سال جاری کلید خورد و حالا ۹۰درصدش تکمیل شده و چیزی تا بهره‌برداری‌اش نمانده است.  

یک غافلگیری برای فوتبال‌دوستان شهرری | مدرسه فوتبال و لیگ ری کی راه می‌افتد؟

«سید محمدناظم رضوی»، شهردار منطقه۲۰، در این باره به مصوبات برنامه بازدید شهردار تهران از منطقه با عنوان «قرار خدمت» اشاره می‌کند و می‌گوید: «این طرح با بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های موجود و با هدف توسعه ورزش شهروندی کلید خورد. عملیات بازسازی و مرمت با اقداماتی همچون تعویض چمن مصنوعی، رنگ‌آمیزی، تقویت روشنایی ورزشگاه، مرمت سکوها، بهسازی سرویس‌های بهداشتی و رختکن‌ها با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در حال اجرا است و ۹۰درصد کار تکمیل شده و تلاشمان این است ورزشگاه در ایام دهه فجر به بهره‌برداری برسد.»

یک غافلگیری برای فوتبال‌دوستان شهرری | مدرسه فوتبال و لیگ ری کی راه می‌افتد؟

با افتتاح این ورزشگاه که در شهرری، بزرگراه شهید آوینی، نبش خیابان شهید وفایی، داخل بوستان وحدت اسلامی قرار دارد، ضمن ایجاد بسترهای مناسب برای رشد و توسعه ورزش شهروندی و همگانی، شرایط راه‌اندازی مدرسه فوتبال و برگزاری مسابقات لیگ‌ فوتبال شهرستان ری هم فراهم خواهد شد.

کد خبر 738239

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha