به‌تازگی شهردار منطقه ۷ در دیدار با مدیران ورزشگاه شهید شیرودی اعلام کرد که طرحی به نام "گذر ورزش و نام‌آوران" در خیابان‌های اطراف این مجموعه فرهنگی- ورزشی اجرا می‌شود.

شیرودی

به گزارش همشهری آنلاین، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهردار منطقه درباره ضرورت اجرای این طرح می‌گوید: «مجموعه ورزشی شهید شیرودی و خیابان‌های اطراف آن از جمله خیابان‌های ورزنده، مفتح و ...  به نوعی قطب ورزشی پایتخت هستند، چرا که در آنها بیش از ۱۲ فدراسیون ورزشی از جمله فدراسیون‌های جودو، شنا، بدنسازی، ورزش جانبازان و ...  قرار گرفته‌اند. با این حال هیچ نماد و المان ورزشی در این محدوده به چشم نمی‌خورد.»

«محسن راجی» که معتقد است جای خالی اجرای چنین طرحی در قطب ورزشی منطقه احساس می‌شده، ادامه می‌دهد: «با توجه به اینکه خیابان‌های اطراف مجموعه ورزشی محل تردد ورزشکاران و میهمانان خارجی هستند، نبود نمادهای ورزشی و نشانی از مفاخر ورزش کشورمان در این محدوده توی ذوق می‌زند.»

 به گفته راجی، طرح ایجاد «گذر ورزش و نام‌آوران» که در حال حاضر در مراحل اولیه است، جزو پروژه‌های توسعه محلی به حساب می‌آید و قرار است سال آینده اجرایی شود. اینطور که پیداست به زودی مدیران شهری و مدیریت ورزشگاه شیرودی درباره جزئیات و کم و کیف اجرای آن به توافق می‌رسند. پس به نظر می‌رسد اگر همه چیز خوب پیش برود، در ماه‌های آینده در پیاده‌راه‌ و جداره‌ خیابان‌های اطراف مجموعه شیرودی، شاهد تغییرات محسوسی از جمله نصب نمادهای ورزشی و تندیس نام‌آوران ورزش کشورمان خواهیم بود.

کد خبر 738165

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha