پرداخت هزینه خدمات دندانپزشکی و مشاوره روان‌شناسی در شرایط کنونی برای اقشار کم‌درآمد آسان نیست. به‌همین دلیل این خدمات به‌رایگان در محله‌های محروم ارائه می‌شود.

دندانپزشکی

به گزارش همشهری آنلاین، این اقدام با هدف ارائه خدمات سلامت‌محور، دستیابی به عدالت اجتماعی و بهره‌مندی همه اقشار جامعه از سلامتی و بهداشت در اولویت برنامه‌های مسئولان شهرداری منطقه۱۲ قرار گرفته است.

شهردار منطقه با بیان اینکه این خدمات به‌صورت رایگان ارائه می‌شود، می‌گوید: «در این راستا کانکس سیار دندانپزشکی برای خدمات vshkd به دانش‌آموزان راه‌اندازی و خدمات مشاوره روان‌شناسی در محله‌های محروم این منطقه ارائه می‌شود.»

«امیر یزدی» دسترسی همه اقشار جامعه به سلامتی و بهداشت را از برنامه‌های اولویت‌دار مدیریت شهری این منطقه معرفی و اضافه می‌کند: «کانکس سیار دندانپزشکی در محله شهید هرندی مستقر شده و رایگان به دانش‌آموزان خدمات می‌دهد. مشاوره روان‌شناسی هم به‌صورت هفتگی در محله‌های پامنار و امامزاده یحیی(ع) برپاست که هدف از آن شناخت تکنیک‌ها و مهارت‌های زندگی، بهبود مهارت حل مسأله و مدیریت بحران رفتاری است.»

جلسات مشاوره روزهای یکشنبه در خانه سلامت پامنار و خانه سلامت امامزاده یحیی(ع) برپا می‌شود و به گفته یزدی، ارائه این نوع خدمات در قالب‌های مختلف در این محله‌ها تداوم خواهد داشت.

کد خبر 736748

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha