تنها مرکز اقامتی ترک اعتیاد مادر و کودک ایران در منطقه ١۵ است که پذیرای مادران درگیر اعتیاد به همراه فرزندانشان است تا روزهای سخت بهبودی را با حمایت مددکاران و روان‌پزشکان و خیران حامی مرکز بدون دلهره و با امید ساختن زندگی تازه بگذرانند.

كارآفريني

به گزارش همشهری آنلاین، یک مرکز اجتماعی دیگر هم در باب‌الرضای تهران است که آن هم عنوان اولین مرکز کارآفرینی اجتماعی شهر تهران را یدک می‌کشد و باز هم در خدمت همین مادران و افرادی است که می‌خواهند روی پای خودشان بایستند و توانمند شوند.

«مهدی اسمعیلی»، سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه، در ادامه دیدار از زیرساخت‌های اجتماعی منطقه، از این ٢ مرکز بازدید و اعلام آمادگی کرد برای گسترش خدمات اجتماعی و زیرساخت‌ها در باب‌الرضای پایتخت از هر نوع حمایتی دریغ نخواهد کرد و اقدامات لازم را در اجرای این مهم انجام خواهد داد.

اسمعیلی در ادامه گفت : «ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت به‌جامعه هدف همواره مورد تاکید بوده و امید است با همکاری بیشتر با موسسات و گروه‌های غیردولتی بتوانیم بیش‌ از پیش در این مسیر حرکت کنیم.»

در ادامه این بازدید، نشستی با مدیران این مراکز برگزار و چالش‌ها، نیازها و مشکلات این مراکز خدماتی بررسی و راهکارهای لازم ارائه شد.

کد خبر 736739

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha