دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
۰ نفر

زمستان‌های تهران با آلودگی هوا و تعطیلی‌های گاه و بیگاه همراه است. در این‌روزها اما کار، زندگی و ورزش تعطیل نیست.

ورزش

به گزارش همشهری آنلاین، توصیه کارشناسان به ورزش‌دوستان این است که برای کاهش عوارض هوای آلوده در فضاهای بسته و منزل که هوای تمیزتر و بهتری دارد، ورزش کنند. فرهنگسرای خانواده بر همین اساس و با هدف ارائه راهکارهایی برای انجام ورزش اصولی و با کمترین آسیب، از یک کارشناس ورزشی که دکترای تربیت بدنی دارد دعوت کرده که در کارگاهی آموزشی با موضوع «ورزش را به خانه بیاوریم»، به‌صورت آنلاین به ورزش‌دوستان آموزش‌هایی کاربردی ارائه دهد.

این کارگاه که نامش «خانواده بیست» است، هر دوشنبه از ساعت ١١ برگزار می‌شود و کارشناس درباره مباحثی چون اهمیت ورزش در منزل، رعایت اصول ایمنی در اجرای فعالیت‌های ورزشی در خانه، رعایت اصول بهداشتی ورزش و پیشگیری از آسیب‌های ورزشی صحبت می‌کند.
فرزاد طباطبایی، با دکترای تربیت بدنی، مربی و داور رسمی فدراسیون کاراته، مدرس ورزش‌های رزمی و همگانی، کارشناس ورزشی صداوسیماست و در کارگاه خانواده بیست راهنمای شما علاقه‌مندان به ورزش خواهد بود.

علاقه‌مندان برای استفاده از این برنامه آموزشی می‌توانند به لینک https : //online. shahramookht. ir/ch/amoozesh وارد شوند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۹۸۹۳۹۹۸۲۵۸۲۱ تماس بگیرند.

کد خبر 736536

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha