شرکت کنترل کیفیت هوای تهران آخرین وضعیت آلودگی پایتخت در روز جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

وضعیت قرمز آلودگی هوای تهران / محمد عباس نژاد

به گزارش همشهری آنلاین، براساس اعلام این شرکت، شاخص آلاینده ها در صبح روز جمعه بر روی عدد ۱۴۰ و هوا ناسالم است. میانگین آلودگی هوا در روز گذشته بر روی عدد ۱۵۵ و هوا در وضعیت هشدار قرمز و ناسالم بود.

از دوشنبه این هفته وضعیت تهران قرمز و هوا آلوده برای همه گروه ها است و طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران این وضعیت در هفته آینده به دلیل نباریدن برف و باران و نوزیدن باد ادامه و حتی بدتر خواهد شد.

کد خبر 736056
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • مهدی IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    5 1
    خدایا خودت رحم کن تهران دیگه جای زندگی نیست با این وضعیت مدارس هرسال تعطیل میشن و بچها بیسواد
  • ح م IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    5 2
    فقط حرف می‌زنید. چرا هيچکس کاری نمی کند
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    5 2
    توراخدامدارس راتعطیل کنید. پسر من از زمانی که نرفته سرفه‌هاش کم شد. رحم به حال بچه‌ها
  • شهرزاد IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    5 2
    سلام و عرض ادب ممنون میشم در شرایط فعلی آلودگی مدارس تهران رو تعطیل کنید .من دخترم بیماری زمینه ای داره و این شرایط برای حالشون اصلا خوب نیست .و دانش آموزانی هم که مشکل زمینه ای ندارند به مرور زمان دچار مشکل ریوی میشوند . ممنون از اینکه به سلامت دانش آموزان اهمیت می‌دهید . چرا که اگر دانش آموز سلامت جسمی نداشته باشد نمی‌تواند درس بخواند .
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    11 1
    صدام نشانده امریکا با آن بمباران ها برمردم تهران پیروز نشد ولی مسولان خودی با بی درآیتی تولید خودروهای بی کیفیت وسوختهای عجیب مردم را دچار امراض ریه میکنند واقعا چه بر سرمان آمده از زمین آسمان درد میباره هرروز اخبار کم آبی محیط زیست آلوده سفره ها درحال خشکی مطلق از دوره دوم آقای روحانی تا به امروز آقای رئیسی یک اخبار امیدوار کننده دریافت نمیکنیم واقعا چه خبر شده آیا به خط پایان رسیدیم یکی به ما توضیح بده چرا چرا چرا چرا چرا چی شده
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    7 1
    وزیر محترم آموزش و پرورش بعنوان پدر احدی از دانش آموزان مقطع دبیرستان از جنابعالی تقاضا داریم بچه ها را از استرس خارج نمایید آموزش مجازی است لکن امتحان حضوری چالش خانواده ها هم اکنون مشکلات بلا تکلیفی درسی فرزندانشان است از سوی بچه ها سرخورده شده مدیران مدارس با نگاه تکلیفی اداری با آنان برخورد و انعطافی نشان نداده بر استرس فرزندان و خانواده ها می افزاید..
  • ناشناس IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    1 1
    بچه های ما چه گناهی دارند که نمی توانند به مدرسه بروند این وضعیت تا کی ادامه دارد
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    4 1
    این تعطیلیا فقط به ضرر بچه ها هستش، اینده ما با بچه های بی سواد بیشتر و بیشتر به تباهی نزدیک میشه.. به جای تعطیلی فکر راه چاره باشید..
  • یوسف IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    4 6
    چه داستانی شده تحصیل این نسل ،دو سال که به خاطر کرونا تعطیل شد.امسال که اکثر کشورها مدارس دایر شده شهرهای ایران همه مدارس تعطیل،یه هفته به خاطر گاز و سرما ،بعد نوبت آلودگی هوا میشه ، دوباره برف و سرما و مشکل گاز تعطیل میشه ‌،این جریان تا آخر اسفند ادامه داره .