اداره کل هواشناسی استان تهران درباره بارش پراکنده برف در برخی مناطق تهران طی روز جمعه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بارش برف در تهران / محمد عباس نژاد

به گزارش همشهری آنلاین، براساس اعلام هواشناسی استان تهران، در ارتفاعات بالادست شرق استان تهران در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه بارش پراکنده برف پیش بینی شده است و در سایر ارتفاعات و نواحی کوهستانی استان به دلیل رطوبت کافی و ماندگاری هوای سرد شاهد پدیده مه و یخبندان و کاهش دید و یخ زدگی شبانه خواهیم بود.

آسمان شهر تهران فردا جمعه، ۳۰ دی ۱۴۰۱، صاف همراه با غبار محلی در بعضی ساعات غبار آلود و دمای هوا بین ۱۰ تا منفی یک درجه خواهد بود.

در ۱۷ شهر دیگر استان تهران آسمان فردا، جمعه صاف همراه با غبار محلی یا غبار آلود خواهد بود و فقط در فیروزکوه  در برخی ساعت‌ها یخبندان و مه رقیق مشاهده می‌شود.

دمای هوا فردا در آبعلی بین یک تا منفی ۹ درجه، در اسلامشهر بین ۸ تا منفی دو درجه، در بهارستان، اسلامشهر و پردیس بین ۸ تا منفی دو درجه، در پاکدشت بین ۹ تا منفی دو درجه، پیشوا بین ۹ تا منفی ۴ درجه، دماوند بین ۴ تا منفی ۷ درجه، رباط کریم و شمیرانات بین ۸ تا منفی ۳ درجه، ری بین ۸ تا منفی دو درجه، شهریار بین ۴ تا منفی ۳ درجه، فیروزکوه بین ۷ تا منفی ۱۰ درجه، قدس بین ۹ تا منفی دو درجه، قرچک بین ۹ تا منفی ۴ درجه، لواسان بین ۶ تا منفی ۳ درجه، ملارد بین ۴ تا منفی ۳ درجه، ورامین بین ۹ تا منفی ۴ درجه سانتی گراد خواهد بود.  

کد خبر 736015
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    72 9
    ممنون گه در مواقع آودگی هوا و سرما مدارس را تعطیل میکنید سلامتی بچه ها از همه چیز مهمتر هستش