روز گذشته بی‌بی‌سی فارسی ارگان رسانه‌ای وزارت خارجه انگلیس با انتشار ویدیویی مدعی شد یک زن بلوچ به صحبت‌های اخیر جواد لاریجانی، رئیس پیشین ستاد حقوق بشر قوه قضائیه، درباره مسجد مکی پاسخ داده است.

بي بي سي

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: چندی قبل جواد لاریجانی، تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی در گفت‌وگویی به تبدیل شدن مسجد مکی زاهدان به محل توطئه انتقاد کرد و با انتقاد از خطبه‌های وحدت‌شکن خطیب این مسجد، آن را به مسجد ضرار تشبیه کرد. این سخنان اما موجب عصبانیت رسانه‌های بیگانه شد. 

روز گذشته بی‌بی‌سی فارسی ارگان رسانه‌ای وزارت خارجه انگلیس با انتشار ویدیویی مدعی شد یک زن بلوچ به صحبت‌های اخیر جواد لاریجانی، رئیس پیشین ستاد حقوق بشر قوه قضائیه، درباره مسجد مکی پاسخ داده است. زنی که ادعا شده بلوچ است به بی‌بی‌سی گفته است: «اکنون شیعه و سنی با هم متحدند» طنز روزگار آنکه رسانه انگلیس که سابقه طولانی در تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی دارد و اختلاف‌افکنی بین ملت‌ها در سابقه تاریخ استعماری این کشور موج می‌زند از وحدت مذاهب سخن گفته است. گفتنی است رسانه‌های بیگانه با پوشش دادن اخبار اختلاف‌ساز در تحریک برخی چهره‌ها نقش ایفا کرده‌اند.

عصبانیت سلطنت‌طلب‌ها از مواضع جدید ایران ‌اینترنشنال

 رسانه‌ تروریستی ایران‌اینترنشنال اخیراً در بازتاب مطالب خود به سلطنت‌طلبان حمله کرده است. در نمونه‌ای از این حملات، توئیتر این رسانه‌ وابسته به پادشاهی آل سعود مطلبی از شعارهای ضدسلطنتی را منتشر کرد که مورد حمله جدی اکانت‌های جعلی وابسته به رژیم پهلوی قرار گرفت. در مثالی دیگر، شبکه تلویزیونی این رسانه برخلاف آنچه پیش‌تر در دستور کار داشت، با دعوت از افرادی به عنوان کارشناس، مطالب انتقادی علیه رژیم پهلوی پخش کرد.

پیش از این نیز خبرنگاران این شبکه با خبرنگاران شبکه سلطنت‌طلب «من‌وتو» در فضای مجازی درگیر شده‌ بودند.با روشن شدن این روند، بسیاری از کاربران سلطنت‌طلب در توئیتر به افشاگری علیه این شبکه پرداختند. ارتباط مستقیم ایران‌اینترنشنال با سرویس عربستان سعودی و به تبع آن، دولت امریکا و همچنین نزدیکی تهیه‌کنندگان این رسانه با چهره‌های مطرح جریان‌های تجزیه‌طلب از جمله مطالبی است که سلطنت‌طلب‌ها به ایران‌اینترنشنال مرتبط دانستند. همچنین نزدیکی این شبکه به بدنه‌ای از اتاق فکر سازمان مجاهدین خلق (منافقین) که ناشی از حسن روابط سرویس عربستان با این گروهک تروریستی است، مورد انتقاد و افشاگری کاربران سلطنت‌طلب در توئیتر قرار گرفت.

کد خبر 734950

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    2 1
    شیعه و سنی کنار هم هستیم نباید بذاریم امثال مولوی عبد المجید اتحاد ما رو به هم بزنند این ها فقط هدفشون همسو کردن ما مسلمانان با کارهای ضد ارزشی خودشونه آیا شما میخواید با آتیش زدن قرآن و توهین به حضرت زهرا و رقصیدن در محرم همراه بشید این ها گوشه ای از افتخارات اشونه ما هم انتقاد داریم ولی مگر مشکلات با بی حجابی حل میشه!بی حجابی و ...برای غرب شده مسکن .این ها هدفشون دینه اول میگن آزادی و بعد دین رو اشتباه جلوه میدن و زیر سوال میبرن ی زمانی ۷۰ درصد امریکا با همجنس گرایی مخالف بودن الان موافقن نذارید این بلا سر ما بیاد