خیران تهرانی سومین کاروان جهیزیه را با ۱۰ کامیون از میدان‌های آزادی، انقلاب و پاستور راهی استان‌های کم برخوردار کردند.

جهیزیه

به گزارش همشهری آنلاین، بنیاد بین المللی آبشارعاطفه‌ها از ۲۱ سال با کمک خیّران توانسته از بانوان سرپرست خانوار، ایتام، بیماران و دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند و... حمایت کند به گونه‌ای که از ابتدای سال ۳۱۳ سری جهیزیه برای کمک به نوعروسان تهیه شده است. حالا در فصل سرد زمستان خیّران سومین کاروان خود را آماده کرده‌اند تا ۱۰۵ زوج نیازمند را راهی خانه بخت کنند.

«فاطمه چوپانی» مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها، می‌گوید: «برای تهیه جهیزیه‌ها تلاش شده تا وسایل مورد نیاز شروع یک زندگی مانند اجاق گاز، سرویس آشپزخانه، رختخواب، یخچال و... تدارک دیده شود. ارزش تقریبی هر سری از این جهیزیه‌ها بیش از یکصد میلیون ریال است.»

تمامی کالاهای تدارک دیده شده توسط این خیریه تولید داخل بوده و این فعالیت خیرخواهانه تمامی هم ندارد به گونه‌ای که اعضای درحال آماده‌سازی ۵۰۰ سری جهیزیه هستند که قرار است روز ۲۹ بهمن ماه و همزمان با مبعث رسول اکرم(س) به نوعروسان نیازمند اهدا شود.

چوپانی می‌گوید: «علاوه بر اهدای جیزیه‌ها، در این روز هزاران بسته معیشتی بین خانواده‌های کم‌بضاعت توزیع می‌کنیم. البته بحث مشهد اولی هم از دیگر اقداماتی است که با حمایت خیّران تهرانی اجرا می‌شود و به‌زودی جمعی از زوج‌های کم‌بضاعت برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.»

کد خبر 734706

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha