شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
۱ نفر

از فرزندان دختر شهدایی که در شهرداری منطقه۱۲ فعالیت می‌کنند، تجلیل شد.

جشن در شهر آفتاب

به گزارش همشهری آنلاین، در مراسمی که با هدف گردهمایی خانواده بزرگ شهرداری منطقه۱۲ در مجموعه نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شد، از «بهناز کیان» فرزند شهید «مطلب کیان»، «اسما حجتی» فرزند شهید «علی حجتی» و «فاطمه سمیعی پنجی» فرزند آتش‌نشان شهید «رضا سمیعی پنجی» قدردانی شد.

در این مراسم، همچنین از «مهدیه عرب» قهرمان مسابقات ورزشی و بازیکن پیشین تیم‌ملی فوتسال بانوان تجلیل شد که یکی از بانوان افتخارآفرین شاغل در شهرداری منطقه است.

شهردار منطقه در دورهمی ۳هزار نفری کارکنان شاغل در قلب طهران و خانواده‌هایشان با تأکید بر اهمیت ارتقای روحیه و نشاط آنان گفت: «برنامه‌هایی از این دست با هدف تأمین رضایت و خرسندی شما تدارک دیده شده و تلاش ما این است که در مناسبت‌های مختلف تداوم داشته باشد.»

«امیر یزدی» با اشاره به روز مادر، به یادآوری خصیصه‌های ارزنده بانوی عظیم‌الشأن اسلام، حضرت زهرا(س) پرداخت و گفت: «با توجه به سفارش‌های مؤکد دین مبین اسلام در توجه به مقام شامخ مادر، به‌راستی که طریق سعادت بانوان ما تأسی از این الگوی بی‌همتا در عمل به نقش مادری و همسری برای خانواده است. امیدوارم با مطالعه دقیق راه و روش ایشان، شاهد بالندگی بانوان و به دنبال آن جامعه سربلند ایرانی- اسلامی خود باشیم.»

در حاشیه این جشن که با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری همراه بود، غرفه‌های مختلفی از جمله گریم کودکان، نقاشی چهره با سیاه‌قلم، بادکنک‌آرایی برای کودکان، بازی و ورزش و... در محوطه نمایشگاه برپا شد.

کد خبر 734663

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha