وزیر کشور در واکنش به اقدام موهن نشریه شارلی ابدو گفت: بی‌تردید این اهانت‌ها همان‌گونه که نتوانست ابوجهل‌ها و دشمنان پیامبر اسلام(ص) را به موفقیت برساند،نمی‌تواند وقفه‌ای در مسیر حقانیت و رو به جلوی ایران تحت زعامت رهبری معظم انقلاب اسلامی ایجاد کند.

احمد وحيدي

به گزارش همشهری آنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور در بیانیه‌ای با محکوم کردن اقدام موهن یک نشریه فرانسوی گفت: تروریسم تصویری شارلی ابدو انتقام‌گیری از هویت ایرانی و اسلامی، نفرت‌افکنانه و زن‌ستیزانه است.

متن بیانیه وزیر کشور به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

آزادی بیان از نوع غربی که اخیرا در نشریه مبتذلی به نام شارلی ابدو سربرآورده است، نشان داد تربیت‌کنندگان تروریسم که جهان از عوارض آن همچنان رنج می‌برد و خون‌های بی‌گناه زیادی را بر زمین ریخت، شکل‌های نوین و سازمان‌یافته‌تری به کار خود داده‌اند و این محصول را در قالب "تروریسم تصویری" به جهان عرضه کرده‌اند.

فرانسه و کشورهای غربی که در ۴۳ سال گذشته نتوانستند ملت سربلند ایران را به زانو درآورند تا استقلال، آزادی و شرافتشان را لکه‌دار سازند و توطئه اخیرشان در حمایت از اغتشاشات و گروه‌های تروریستی همچون منافقان هم به شکست انجامیده است، اکنون با استفاده از جنگ ترکیبی به‌دنبال انتقام‌گیری از شخصیت بزرگی هستند که با هوشمندی و تبیین به‌موقع اهداف دشمنان، اجازه ندادند هویت ایرانی و اسلامی، مورد هجمه دشمنان قرار گیرد.

اقدام موهن این نشریه فرانسوی علیه مرجعیت دینی و ارزش‌های اسلامی که به روشنی مصداق "اسلام‌ستیزی" و "نفرت‌افکنی" است، اهانتی به مقام زن، به‌ویژه زنان ایرانی هم محسوب می‌شود که این روزها در آستانه روز مادر، منزلت و جایگاه آن‌ها گرامی داشته می‌شود و نشان داد نه‌تنها دلسوزی آنها برای زن ایرانی، فریب و خدعه‌ای بیش نبوده، بلکه هدف آنها دین‌زدایی، ضدیت با مقدسات و فرهنگ عفاف و پاکدامنی بوده است.

سکوت مقامات فرانسه و عدم واکنش در این زمینه علاوه بر نمایش سقوط اخلاقی آنها و استانداردهای دوگانه که چشمان خود را بر نقض آشکار حقوق بشر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین بسته‌اند، تداعی همراهی و حمایت از این تفرقه‌افکنی و ایجاد خشم در بین ملت مسلمان دارد که خود مستوجب پاسخگویی و مسئولیت بین‌المللی است.

بی‌تردید این اهانت‌ها همان‌گونه که نتوانست ابوجهل‌ها و دشمنان پیامبر اسلام(ص) را به موفقیت برساند، نمی‌تواند وقفه‌ای در مسیر حقانیت و رو به جلوی نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت رهبری معظم انقلاب اسلامی ایجاد کند.

فرانسه عملا وارد تقابل با ایران شده است | ترس فرانسوی‌ها از چیست؟ | فرانسه بسیار ضعیف‌تر از آن است که...

کد خبر 734274
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha