نایب رئیس شورای شهر تهران با انتقاد از سیاسی کاری در حوزه آلودگی هوا گفت: عکس من را در تلویزیون نشان دادند و گفتند شما که ۱۴ سال در شورا بودید، چه کردید؟

پرویز سروری

به گزارش همشهری آنلاین، پرویز سروری در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه بحث آلودگی هوا نسبت به گذشته با جدیت بیشتری پیگیری شده است، گفت: در همین راستا اعضای شورای شهر نیز نامه‌ای به سران قوا نوشته و خواستار عزم ملی برای حل مسئله آلودگی هوا شدند و بر این اساس رئیس جمهور به شش وزیر نامه نوشته و اعلام کرده است که این موضوع را در دستور کارشان قرار دهند که آغاز خوبی است، اما از ریاست شورای شهر می‌خواهم که این موضوع را با جدیت پیگیری کنند تا همیشه در دستور کار وزرا باقی بماند.

او افزود: متاسفانه کسانی که سهم حداکثری در آلودگی هوای تهران با ترک فعل‌هایشان داشتند به جای حمایت شروع به بیان مطالبی کردند که جز اختلاف افکنی به جایی نمی‌رسد که به آن دوستان تاکید می‌کنم که دست از سیاسی کاری بردارند چرا که آلودگی هوا سیاسی نیست.

عضو شورای شهر همچنین ضمن تقدیر و تشکر از معاون امور زنان شهرداری تهران، گفت: روز شنبه تعدادی از مراکز کارآفرینی ویژه زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست افتتاح شد که خوشبختانه از صفر تا ۱۰۰ این محصولات تولید داخل است.

مهدی چمران نیز در واکنش به این سخنان با بیان اینکه به موقع انجام دادن وظایف نیز بسیار مهم است، گفت: شهر موجود زنده است و اگر اتوبوس و مترو نخریم بعد از مدتی نتیجه‌اش را می‌بینیم.

وی با بیان اینکه در یک برنامه تلویزیونی عکس من را نشان دادند و مجری اعلام کرد شما که ۱۴ سال در شورا بودید چه کردید؟ گفت: ما کارهایی در شورا انجام دادیم که کارستان بود. هر چند که شورا کار اجرایی نمی‌کند اما در سال ۸۹ برای ورود اتوبوس‌های جدید به دیدن رئیس جمهور هم رفتیم و همان سال ۱۱۰۰ دستگاه اتوبوس به تهران تزریق شد که حالا هم در حال کار کردن است. البته ما کار خودمان را کردیم و منتی هم بر سر کسی نمی‌گذاریم. چرا که معتقدیم بیشتر از اینها باید کار کنیم.

کد خبر 733938

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha