فرهنگسرای انقلاب به بهانه ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن ،برنامه متفاوتی برای بانوان تدارک دیده تا لحظه‌های شادی را برای آنها رقم بزند. نام این برنامه «خوشمزه‌های سنتی»،است که قرار است با حضور مادربزرگ‌ها، دختران و نوه‌ها برپا شود.

بهاره خسروی

به گزارش همشهری آنلاین،این مسابقه مهیج با همکاری گروه جهادی خیریه (گروه همکلاسی) و بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها برپا می‌شود.البته برگزارکنندگان این مراسم اهداف بسیاری را در این جشنواره دنبال می کنند از ایجاد حس رقابت و نشاط بین والدین و فرزندان گرفته تا تقویت هویت ایرانی و ترویج آداب و رسوم ایرانی.قرار است در این مسابقه فقط غذاهای بومی و محلی پخته شود و خبری از فست فودها و غذاهای جور واجور فرنگی نیست.
 شرکت‌کنندگان می‌توانند غذاهای بومی محلی را در منزل آماده کرده و روز مسابقه برای داوری به دبیرخانه مسابقه تحویل دهند. قسمت جذاب این جشنواره،بخش داوری غذاهاست. برای داوران هم ارزش غذایی مهم است هم  مزه ، طعم و تازگی. تزیین  غذا که جای خود دارد و قطعا  امتیاز ویژه‌ای در این مسابقه خواهد داشت.آن طور که مسئولان برگزارکننده این جشنواره گفته‌اند به سه برگزیده هیات داوری جوایزی اهدا می‌شود.این جشنواره خوشمزه‌های سنتی روز چهارشنبه ۲۱ دی  از ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار می شود.
شهروندان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه برای ثبت نام  به فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه نواب صفوی، ابتدای خیابان کمیل شرقی مراجعه کنند یا با شماره ۵۵۴۰۸۶۵۷ تماس بگیرند.

کد خبر 733853

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha