رئیس اداره بازرسی منطقه ۱۲ تهران از فعالیت ۲۷ واحد عمده جمع‌آوری و تفکیک غیرمجاز پسماند خشک و قابل بازیافت که بسیاری از آن‌ها در بافت‌های متراکم و برخی در مناطق مسکونی ناحیه ۴ بودند، خبر داد.

بازيافت غير قانوني در منطقه 12

به گزارش همشهری آنلاین،امیررضا جلالی با اشاره به تعطیلی و تخلیه ۲۷ واحد غیرمجاز پسماند خشک و قابل بازیافت گفت: با پیگیری‌های مستمر اداره بازرسی منطقه ۱۲ واحدهای غیرمجاز ناحیه ۴ که عمدتا در بافت‌های متراکم و بعضا مسکونی بودند، تعطیل و تخلیه شدند.

جلالی در ادامه سخنانش به مزاحمت‌هایی که این مراکز برای شهروندان ناحیه به وجود آورده بودند اشاره کرد و افزود: به لحاظ تردد عوامل جمع‌آوری پسماند خشک که توسط کودکان کار و معتادان متجاهر ایجاد شده بود و همچنین قرار گرفتن در مجاورت بازار بزرگ تهران، مزاحمت‌های متعدد زیست‌محیطی و امنیتی برای شهروندان ایجاد شده بود.

او افزود: حجم متراکم پسماندهای متنوع خشک و قابل بازیافت، باعث سود سرشاری بود که‌ عاید متولیان محل‌های مذکور شده بود که با تعطیلی این واحدها، فعالیت در این حوزه سامان یافته و منافع قابل توجهی به واسطه پیشگیری از تخلف برای شهرداری به همراه خواهد داشت.

رئیس اداره بازرسی منطقه ۱۲ تهران در پایان سخنانش گفت: پس از تخلیه و تعطیلی واحدهای غیرمجاز پسماند خشک و قابل بازیافت و با تنظیم صورت‌جلسه، صیانت از مراکز در اختیار ناحیه ۴ منطقه ۱۲ قرار گرفت.

کد خبر 733471

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha