چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
۰ نفر

اگر جزو کسانی هستید که تا پیش از این به بهانه کمبود تعداد پسماندمارکت‌ از مشارکت در تفکیک پسماند شانه خالی می‌کردید، افتتاح یک مرکز جدید در منطقه۲۰ راه را برای شما آسان‌تر کرده است.

پسماند ماركت

به گزارش همشهری آنلاین، این سومین پسماند مارکت منطقه ۲۰ است که به‌تازگی در ناحیه یک این منطقه، خیابان ورامین، خیابان غلامی، نبش خیابان مهاجری، بوستان غدیر محله اقدسیه افتتاح شده است تا شهروندان بتوانند در ازای تحویل پسماند خشک، کالا و ملزومات تحویل بگیرند.

«سید محمدناظم رضوی»، شهردار منطقه۲۰، که معتقد است ایجاد این پسماند مارکت ضمن ترغیب و تشویق شهروندان به مشارکت در تفکیک زباله، در کاهش هزینه‌های جمع‌آوری پسماند از درب منازل هم مؤثر است، می‌گوید:‌ «شهروندان می‌توانند با مراجعه به این پسماندمارکت محلی در ازای تحویل پسماند خشکشان، لوازم آشپزخانه، لوازم‌التحریر، مواد شوینده  و گل و گلدان دریافت کنند. در این پسماندمارکت محلی ارزش ریالی پسماندهای خشک شهروندان از جمله دورریختنی‌های پلاستیکی، شیشه‌ای، الکترونیکی، فلزی و... براساس قیمت‌های مصوب سازمان مدیریت پسماند شهر تهران مشخص می‌شود و شهروندان می‌توانند معادل ریالی آن، از اجناسی که در این پسماندمارکت وجود دارد استفاده کنند.»

۲پسماند مارکت دیگر منطقه۲۰ در ناحیه۲، میدان نماز، خیابان امام حسین(ع)، خیابان منتظری، ضلع شمال بوستان ایثار و ناحیه۴ میدان شهید بروجردی، ابتدای خیابان پروین اعتصامی، خیابان بهروزی ناحیه۴ قرار گرفته‌اند و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

کد خبر 733429

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha