اداره کل هواشناسی استان تهران، آخرین وضعیت هوای تهران را در ساعات آینده و همچنین روز شنبه اعلام کرد.

بارش باران

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس نقشه‌های هواشناسی استان تهران، امروز با فعالیت سامانه بارشی، شاهد ابرناکی، گاهی وزش باد ملایم و در بعضی ساعات بارش برف و باران و در ارتفاعات بارش برف و پدیده مه همراه است.

با فعالیت این سامانه بارشی از میزان پایداری و آلودگی هوا کاسته خواهد شد و در روزهای شنبه و یکشنبه به ویژه در نیمه جنوبی استان افزایش وزش باد، گاهی وزش باد شدید و در پی آن رفع آلودگی هوا دور از انتظار نیست. از فردا روند کاهش تدریجی کمینه دما پیش بینی می‌شود.

آسمان تهران در ادامه روز جمعه قسمتی ابری در بعضی از ساعت‌ها بارش پراکنده و گاهی وزش باد و بتدریج کاهش ابر و شب قسمتی ابری گاهی وزش باد خواهد بود و دمای هوا در روز ۶ درجه و در شب به ۳ درجه می رسد. برای فردا شنبه، هفدهم دی ماه نیز آسمان تهران قسمتی ابری گاهی با وزش باد همراه می‌شود. دمای هوا نیز بین ۸ تا ۳ درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود.

دمای هوا امشب در فیروزکوه به ۱۰ درجه زیر صفر، آبعلی و دماوند به ۸ درجه زیر صفر، در اسلامشهر و بهارستان به منفی یک درجه، پاکدشت، ملارد، ری و رباط کریم به صفر درجه، پردیس به پنج درجه زیر صفر، شمیرانات و لواسان به سه درجه زیر صفر، شهریار و قدس به یک درجه زیر صفر  و ورامین به یک درجه بالای صفر می‌رسد.

برای فردا نیز آسمان همه شهرهای استان تهران کمی ابری گاهی با وزش باد همراه است و دمای هوا نیز زیر ۱۰ درجه سانتی‌گراد در اغلب نقاط استان است.

کد خبر 732912
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha