مدیرعامل شرکت متروی تهران گفت: ۹ کیلومتر بخش میانی خط شش مترو در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

متروی اصفهان

به گزارش همشهری آنلاین، محسن هرمزی در مورد تست گرم نیمه میانی خط شش مترو گفت: در خط شش مترو از ایستگاه دولت آباد تا امام حسین(ع) قطار فعال بود و در نیمه شمالی نیز قطار از ایستگاه تربیت مدرس تا مرزداران سرویس دهی می‌کرد و در این بین حدفاصل ایستگاه میدان امام حسین(ع) تا دانشگاه تربیت مدرس هفت ایستگاه مترو تعطیل بودند.

او با بیان اینکه حدفاصل ایستگاه متروی امام حسین(ع) تا دانشگاه تربیت مدرس ۹ کیلومتر بود که هیچ ایستگاه فعالی نداشت، گفت: مشکل اصلی راه اندازی نشدن این ۹ کیلومتر، تأمین برق بود که با تلاش شبانه روزی و جهادی کارشناسان مترو پست برق کیانشهر وارد مدار شد و در حال حاضر خط ۶ مترو آماده است تا به صورت یکپارچه خدمات ارائه کند.

هرمزی با بیان این که در حال حاضر این ۹ کیلومتر با پست برق کیانشهر برق مدار شده است، گفت: حدفاصل ایستگاه امام حسین(ع) تا ایستگاه تربیت مدرس هفت ایستگاه به نام‌های سرباز، بهار شیراز، شهدای هفتم تیر، شهید نجات اللهی، میدان ولیعصر، بوستان لاله و کارگر قرار دارد که در حال حاضر افتتاح ۲ ایستگاه در دستور کار قرار دارد و امیدواریم تا پایان سال ایستگاه‌های میانی هفت تیر، ولیعصر، لاله و کارگر وارد مدار شود.

او با بیان این که با توجه به همت شهردار تهران ایستگاه‌های کارگر و لاله در حال افتتاح هستند، ادامه داد: به زودی تست گرم میانی خط ۶ مترو به طول ۹ کیلومتر انجام می شود و بعد از آن سرویس دهی به همشهریان با افتتاح ایستگاه‌های میانی انجام خواهد شد.

کد خبر 732895
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    1 3
    کار بزرگ و ارزشمندی است!!!
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    5 2
    هنوز ایستگاه خلجا واقع در خیابان عمومی طالقانی اصفهان و ایستگاه اورژانس بیمارستان کاشانی اصفهان افتتاح نشده اند و این به این علت است که اوراق مشارکت مردمی در دست بانک ها می باشد و نه در دست مردم اصفهان