چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
۰ نفر

دور شدن تدریجی ٢ یا ٣ نسل‌ پیاپی از یکدیگر از حیث عاطفی، فکری و ارزشی، وضعیت جدیدی را ایجاد می‌کند که اصطلاحا به آن گسست نسل‌ها می‌گویند.

منطقه 6

به گزارش همشهری آنلاین، در این شرایط غالبا نوجوانان و جوانان آخرین پیوندهای وابستگی خود را از والدین یا نسل بالغ کنار می‌گذارند و اغلب پس از این اتفاق  و در ادامه این مسیر با آسیب‌های مختلف رو در رو می‌شوند. عوامل زیادی مثل کاهش ارتباطات کلامی، سرخوردگی و... باعث ایجاد گسست نسلی می‌شود.

اهمیت این موضوع و ضرورت پرداختن به این پدیده اجتماعی و فرهنگی فرهنگسرای سرو را بر آن داشته تا نشستی را با حضور کارشناس فرهنگی برگزار کند و در آن "نقش تربیت معنوی فرزندان در کاهش گسست نسلی" را به بحث و بررسی بگذارد.

این نشست با مشارکت معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ٦ و سرای محله ساعی، با حضور دکتر «نیکو دیالمه» مدرس دانشگاه امام صادق(ع) و پژوهشگر، پنج‌شنبه ١۵ دی‌ماه، ساعت ٩صبح در سرای محله ساعی برگزار می‌شود. معنای نسل، تفاوت نسل‌ها، گسست و فاصله نسل‌ها، زمینه‌های پیدایش گسست نسل‌ها و... از جمله موضوعاتی است که کارشناس برنامه درباره آن با خانواده‌ها صحبت می‌کند.
علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه به سرای محله ساعی واقع در خیابان ولی‌عصر(عج)، پارک ساعی، روبه‌روی کوچه آبشار مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٠٩١٢٧٣٩٧٣١٠ تماس بگیرند.

کد خبر 732595

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha