همشهری آنلاین: تیم‌های ملی فوتسال ایران و برزیل در سال 88 چهار دیدار دوستانه با هم برگزار خواهند کرد.

به گزارش فارس این مسابقات در ماه‌های فروردین و شهریور سال 88 بگزار خواهند شد.‌ در حالی که قرار بود تیم ملی برزیل برای انجام 2 بازی دوستانه با تیم ایران، در روزهای 22 و 23 اسفند ماه به کشورمان بیاید[تیم ملی فوتسال برزیل به ایران می‌آید]، به دلیل برگزاری رقابت های جام‌جهانی کشتی آزاد در سالن 12 هزار نفری آزادی،‌ برگزاری این مسابقه منتفی شد.

برای تعیین زمان دوباره مسابقه، رایزنی ها ادامه پیدا کرد تا این بار ایران به جای 2 مسابقه، حداقل 4 مسابقه با برزیلی‌ها انجام دهد.

عباس ترابیان، رئیس کمیته فوتسال در این باره گفت: بحث‌های متعددی با برزیلی‌ها داشتیم و تلاش کردیم به توافق جدید برسیم. طرف برزیلی، احترام فوق‌العاده ای برای فوتسال ایران قائل بود و متوجه شدیم جایگاه جدید ما در فوتسال دنیا،‌ مستحکم است.

وی تاکید کرد: بر این اساس تیم ملی بعد از بازی با اسلوونی (در روزهای 24 و 25 اسفند)؛ در روزهای 9 و 10 فروردین در برزیل با آنها بازی خواهیم کرد. از 30 خرداد تا 6 تیر، یکی از 16 تیم شرکت کننده در گرندپری هستیم که در این رقابت ها با برزیل و سایر تیم‌های درجه یک دنیا رودررو خواهیم شد.

ترابیان افزود: در روزهای 29 شهریور تا 2 مهر ماه تیم ملی برزیل به ایران می‌آید و 2 بازی دوستانه با هم خواهیم داشت. همه هزینه‌های این بازی‌ها، به عهده برزیلی‌هاست و ما تنها بلیط رفت و برگشت را تهیه خواهیم کرد. فرناندو فرناندز مدیر بخش بین الملل کنفدراسیون فوتسال برزیل در پست الکترونیکی این موضوع را تایید کرد.

وی خاطرنشان کرد: بدین ترتیب سال آینده حداقل 4 بازی دوستانه با برزیل برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 73159

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز