شهردار یکی از مناطق تهران از رشد ۱۰۰ درصدی درآمد این منطقه نسبت به ماه‌های گذشته افزایش دهد.

تهران

به گزارش همشهری آنلاین، سید مهدی صباغ، شهردار منطقه یک تهران گفت: با اجرای تخفیف پلکانی تا ۴۰ درصد برای مودیانی که نسبت به پرداخت عوارض صادره از شهرسازی خود اقدام کردند و همچنین بخشش جرائم عوارض نوسازی ۱۰۰ درصدی برای مودیانی که تا پایان سال اقدام به پرداخت عوارض نوسازی معوق خود کردند،  رشد درآمدی منطقه یک نسبت به ماه‌های گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

او افزود: با اجرای طرح فوق، درآمد منطقه از ۲۴ مهر تا اول دی ماه ۱۰۰ درصد نسبت به شش ماهه اول سال رشد پیدا کرد و منطقه توانست ۴۶ درصد از بحث تعهدی درآمد که برای منطقه یک تعیین شده را بدست آورد.

ابوذر شجاعیان رییس اداره درآمد و نوسازی شهرداری منطقه یک نیز با تشکر از شهروندان و مودیانی که عوارض صادره از شهرسازی و یا نوسازی خود را پرداخت کرده اند از سایر مودیانی که تا کنون اقدام به پرداخت نکردند درخواست کرد با توجه به شرایط و فرصت طلایی به وجود آمده هر چه زودتر با مراجعه به این اداره واقع در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه یک، نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند تا از بیشترین مقدار تخفیف‌ها بهره‌مند شوند.

کد خبر 731354

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    0 0
    قربان دولت محترم برم که هی می جوره یه پرداخت جدید برای مردم درست کنه . به خدا از بس بودجه بندی می کنم بازم کم می آرم بیمه خودرو .... را که داشتیم تا مالیات خودرو اضافه شد ؛ بریا آپارتمان نداشته پیامک مالیاتی برایم اومد ؛ این روزها هم صحبت مالیات بر عایدی است که به قول معروف احتمالا اول می کشند و بعد ... به خدا هنوز عوارش نوسازی شهرداری را نداده ام ؛ عوارض زباله هم گویا وجود دارد .جرایم کرونایی هم مونده . هر روز هم که تردد در تهران برامون کنتور زوج و فرد را می اندازه .... همینه که شهرداری درآمدش دوبرابر می شه و ما هیچ ما نگاه