دستمزد مجریان ویژه برنامه جام جهانی در شبکه ۳ طی روزهای اخیر حاشیه ساز شده است.

میثاقی

به گزارش همشهری آنلاین دستمزدهای میلیاردی در تلویزیون هر از گاهی سوژه جنجال و حواشی مختلفی می‌شود. گاهی رقم‌های نجومی و عجیب غریبی هم مطرح می‌شود که سازندگان برنامه‌ها بیشتر ترجیح می‌دهند هیچ واکنشی به این ارقام و اعداد نشان ندهند و معتقدند پاسخ به چنین دروغ‌هایی بیشتر به آن‌ها پر و بال می‌دهد.

رقم دستمزدهای مجریان ویژه برنامه جام‌جهانی قطر شبکه سه سیما با عنوان «جام ۲۰۲۲» که با حضور محمدحسین میثاقی و محمدرضا احمدی روی آنتن رفت از همین نمونه‌ها بود. چند باری در توئیت ها و شبکه‌های مجازی و حتی رسانه‌های خارج از کشور، رقم ادعایی مربوط به دستمزدهای مجریان این برنامه جنجال به پا کرد.

رقمی که در آن عنوان شده بود مجریان این برنامه بابت هر شب اجرا دستمزد نیم میلیاردی یا ۵۰۰ میلیون تومانی دریافت می‌کنند که با احتساب حدود ۶۲ قسمت برنامه مجموعش رقمی نجومی می‌شود. با این حال تهیه‌کننده و هیچیک از عوامل این برنامه گفتگویی درباره این شایعات نداشتند.

 در همین راستا با تهیه‌کننده «جام ۲۰۲۲» ویژه‌برنامه شبکه ورزش گفتگویی داشتیم که پوریا ملک‌آبادی تهیه‌کننده آن درباره دستمزد جواد خیابانی گفته بود رقم دستمزد هر شب او بین ۲ و نیم تا سه میلیون تومان است که با سقف آن برای خیابانی در یک ماه اجرا به حدود ۹۰ میلیون می‌رسد.

وی در این باره گفته بود: آقای خیابانی هم خیلی زیاد بگیرند همین شبی سه میلیون می‌شود. چون بودجه‌های بالاتر از این‌ها را نه شبکه دارد نه اسپانسر می‌دهد و نه اصلاً منطقی است.

با این حال حاشیه رقم‌های نیم میلیاردی برای مجریان شبکه سه همچنان ادامه یافت.

مهدی هاشمی تهیه‌کننده «فوتبال برتر» و ویژه‌برنامه «جام ۲۰۲۲» در شبکه سه که معمولاً هم اهل مصاحبه‌های رسانه‌ای نیست ، ضمن تکذیب تلویحی خبر دستمزدهای نیم میلیاردی برای میثاقی و احمدی مجریان برنامه آن هم بابت هر قسمت، به این توضیح بسنده کرد: این اعداد آنقدر خنده دار و دروغین است که نیازی به واکنش ندارد!

کد خبر 730914
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 19
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مصطفي IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    47 1
    اقاي هاشمي اولا" حق مردم است از برنامه هايي كه از جيب انها تهيه مي گردد، به طور شفاف اطلاع حاصل كنند، دوم اينكه به جاي خنده و مسخره بهتره براي جلوگيري از شائبه رقم اصلي دريافتي توسط اين اقايان را اعلام بفرماييد.
    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      30 5
      صدا و سیما ، یکی از اصلی ترین عاملین پرورش، سلبریتی وطن فروش و رانت‌خواری است
  • آشنا IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    33 3
    چرا رسما تکذیب نمیکنید و رقم واقعی رو با اسناد اعلام نمیکنید ؟! این اعداد و ارقام و حتی یک صدم این پولها اگر پرداخت شده باشد به مجریانی که فط بیایند و درباره فوتبال و زندگی شخصی فوتبالیستها و خانواده اونها و اینکه چه میخورند و چه میپوشند و غیره حرام انرد حرام است. اصلا چه لزومی به وجود چنین برنامه بی خاصیتی که نه به درد دنیای کسی میخورد و نه به در آخرت کسی . فقط نان روغن داری می شود برای تهیه کنندگان و مجریان برنامه های کذائی مثل گزارش فوتبال. با این پولها چند خانواده بی خانه رو میشود خانه دار کرد ؟! جواب خدا رو چه خواهید داد ؟ من به نوبه خودم و به اندازه سهم خودم از بیت المال راضی نیستم !
    • مجری‌گدا IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      12 2
      واقعا‌حرامشون‌باشه‌درسته‌چند‌ساعت‌صحبت‌میکنه کار‌سنگینشون خودکار بلند‌کردن‌صحبت‌کردن‌ملیاردی‌واقعا‌به‌خدا‌میخوام‌زار‌زار گریه کنم‌‌به‌خاطر‌این‌پول‌گرفتنهای‌‌این‌مجریها‌مملکت‌کی میخواد درست بشه‌به‌فکر‌معیشت‌مردم‌‌کی‌میخواد‌جوابگو‌باشه
  • خوزستان IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    12 2
    به ما هم کمک کنید من جوون 31ساله انگار 50سالمه و هر روز فکر شوم میاد سراغم بخاطر پول لعنتی بعد خیلی راحت میگید 31میلیارد اصلا میدونید 1سوم این مردم با فقیری دارن دست و پنجه نرم میکنن و شماها اون بالا با فرشی از پول می‌خوابید والا من لنگ 30میلیونم بدهی ب دوست و آشنا دارم روانی میشم بعد شماها اینطور پول میگیرید اونم برا چن روز
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    11 1
    خدا حق مردم مظلوم را ازتون بگیره