ستاره سنگین وزن کشتی آزاد ایران معتقد است برای رسیدن به مدال المپیک باید همچنان روند رو به رشد خود را حفظ کند و با مدعیان داخلی و خارجی بجنگد.

امیررضا معصومی

به گزارش همشهری‌آنلاین، امیررضا معصومی فرزند فردین معصومی از قهرمانان اسبق کشتی ایران و جهان طی یکسال گذشته موفق شده به یکی از مدعیان سنگین وزن ایران و جهان بدل شود و حتی خود را مدعی رقابت‌های جهانی و المپیک نیز بداند.

مسیر افتخارات معصومی از کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای نوجوانان جهان آغاز شد و سپس او توانست در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی بزرگسالان هم نمایش قابل قبولی داشته باشد. او کمی بعد در مسابقات جوانان جهان هم موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی شد و دو ماه بعد توانست در ادامه روند صعودی و امیدوارکننده خود مدال طلای قهرمانی امیدهای جهان را هم کسب کند.

بی‌تردید او هم اکنون یکی از ستاره‌های سنگین وزن ایران و جهان است که مدعیان جهانی با جدیت بیشتری او را زیر نظر دارند و به خوبی بر توان فنی و فیزیکی او واقف هستند.

در همین راستا امیررضا معصومی با توجه به کسب عنوان قهرمانی وزن ۱۲۵ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی گفت: همیشه سعی کردم در هر مسابقاتی که به میدان می‌روم فقط و فقط به کسب خوشرنگترین مدال فکر کنم و برای کسب قهرمانی با تمام توان با رقبای خودم بجنگم. با توجه به نتایجی که طی دو سال اخیر کسب کردم امیدوارم این روند امیدوارکننده و رو به رشد را همچنان در مسابقات آتی هم ادامه دهم.

وی ادامه داد: پیکارهای قهرمانی کشور همیشه با رقابت تنگاتنگ و نزدیکی بین کشتی‌گیران وجود دارد و من هم رقابت سختی در این دوره از مسابقات داشتم. خوشبختانه کشتی‌های خوبی گرفتم که مطمئناً به دلیل تمرینات پرفشار و قدرتی من بود که همیشه در دستور کار قرار دارد و علاقه زیادی به این تمرینات دارم.

قهرمان کشتی امیدهای جهان افزود: یکی از دلایلی که کشتی ایران را از قطب‌های بزرگ و اصلی کشتی جهان تبدیل کرده حضور پر تعداد مدعیان داخلی در بسیاری از اوزان از جمله سنگین وزن است. این موضوع باعث می‌شود تا هر مسابقات کشتی در هر رده‌ای با بهترین شکل و بالاترین سطح همراه باشد.

معصومی در پایان به برنامه‌های آتی خود اشاره کرد و گفت: در وهله نخست باید از کادر فنی و فدراسیون کشتی تشکر کنم که به من سهمیه داد تا در قهرمانی کشور شرکت کنم. البته هدف بعدی من حضور در مسابقات قهرمانی آسیاست که در این خصوص هم تابع تصمیمات کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد هستم.

کد خبر 739414
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 10
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    14 14
    هنوز اول راهی ، مغرور نشو پهلوان
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    28 6
    پهلوان باش جناب معصومی قبل از قهرمانی!
  • صادق IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    18 5
    ابن فردین تااینجا گل کاشته علی برکت الله
  • فرهاد IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    22 3
    حریف داخلی قدری مثل زارع داری .برای دوتاتون آرزوی سربلندی ودوری از غرور دارم.
  • هاشم نیکنام شیرابادی IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    20 5
    امیر رضا با اخلاق، با ادب، قدرتمند و فنی یکی از بهترین‌های آینده ی کشتی ایران
  • ایرانی IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    14 1
    سلام اقای معصومی ‌‌( پسر.) من بعنوان یک پیر مرد به شما نصیحت میکنم ........ از غرور و خود بزرگ بینی دوری کن باعث تمام زمین خوردنها همین غرور است
  • اریا IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    34 6
    اقای معصومی بنده کشتی شمارا از نزددیدم اما مغرور نشو چون در وزن شما جوانی بود از دیار جویبار پایتخت کشتی جهان بنام مهدی هاشمی که تن به نامردی ها و ناحقی ها نداد کاری کردن که برایش در هر مسابقه حاشیه درست میکنندو به عمد خط میزنند یادهست در تنکابن چه کردی زمانی که داوران به ناحق به عمد به شما امتیاز دادن و هاشمی چندین بار دست از کشتی گرفتن کشیدوشما ناجوان مردانه بهش حمله میکردی در هر چندمرحله که هاشمی کشتی نمیگرفت و پشت به شما ودرحال اعتراض بود به گفته بزرگان کشتی به مردانگی هست نه نامردی بردن ، خودتون میدونید درمقابل هاشمی نمیتونیدبه پیروزی برسیدبخاطرهمین هر کاری میکنند و نمیزارن شما باهاش رودرو بشید ، این دور ازرسم پهلوانی هست
  • مهدی IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    13 12
    ماشالله کشتی گیران که وارد حاشیه و سیاست نمیشوند و منش پهلوانی دارند نه وطن فروشی
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    9 3
    مغرورنشو هیچی نیستی به خودت نناز بشین سرجایت
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    21 6
    مغرور نشو مهدی هاشمی راصدامیزنم دیگرخوددانی
  • بهروز کاظمی IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    13 3
    پسر فردین باشی و این همه باد به دماغ نمیشه یکجای این ماجرا میلنگه خون فردین تمامش جوانمردی بود و عشق پسر بجنگ و موفق باش و سر بلند اما نه خط و نشون با داخلیها
    • بنده خدا IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
      2 2
      سلام . گل گفتی . پهلوانی با قهرمانی خیلی فرق داره.سعی کن روح پدرت ازت راضی باشه.فکر نمیکنم اگر مرحوم پدرت زنده بود با شما موافق و همراه بود پسر خوب.
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    0 0
    آفرین پسر‌پله‌پله‌اهسته‌اهسته‌گاماس‌گاماس‌بروبالا‌تاماندگارشوی‌مرام‌پهلوانی‌ایرانیان‌اصیل‌را‌ فراموش نکن‌‌
    • وحید IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
      3 2
      مشتی این فردین ،اونی ک میگی نیست . این فردین معصومی پدر این پهلووون هست . ک قطعا عامل اصلی موفقیت پسر ‌‌،حمایت و دانش آقا فردین هستش، رغیب اصلی آقای معصومی هم فقط زارع هست
  • IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    1 2
    درود به تو قهرمان کشورم ایران انشاالله که موفق باشی و همیشه پرچم کشور عزیزمان ایران اسلامی بالا باشد
  • مجید IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    2 2
    از یک پسرجوان چی انتظاری دارین...جوانیو غرورش...ماشاالله پرقدرت و جنگنده است...تواین وزن همتا نداره ..از نظر من بهترینه.😍