سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از تصادف مرگبار بر اثر اصابت با تیر چراغ برق در بزرگراه فتح خبر داد.

تصادف

به گزارش همشهری آنلاین، جلال ملکی  از مرگ دو نفر در اثر حادثه برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با تیر چراغ راهنمایی خبر داد و گفت: امشب یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه فتح، مقابل فتح نهم به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران توضیح داد: آتش‌نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند یک دستگاه پژوی ۴۰۵ با دو سرنشین مرد جوان حدوداً ۲۴ ساله که در حال تردد در این مسیر بودند، به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف شدند و در قسمت تندرو با شدت به تیر چراغ راهنمایی برخورد کردند.

او ادامه داد: هر دو نفر داخل خودرویی که متلاشی شده بود، محبوس بودند. آتش‌نشانان عملیات خود را آغاز کردند و بلافاصله هر دو نفر را خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.

ملکی خاطرنشان کرد: متأسفانه به تأیید عوامل اورژانس هر دو نفر به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در پایان اظهار کرد: محل حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد.

کد خبر 730905
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    7 1
    خدا به، تیربرق ،. رحم کرد
  • حمید IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    8 3
    متاسفانه یک تعداد پشت فرمان قرار می گیرند فکر می کنند برای آنها اتفاق نمافتد مخصوصآ جوان‌ترها با سرعت‌های عجیب ،لجبازی با راننده پشت سر یا بغل،لجبازی در اثر بوق های ممتد وبگو مگو در حین رانندگی وفحش و ناسزا گویی آخرش میشه همین یا میری تو گاردریل یا تیر چراغ برق و...حتی بعضی رانندگان تا می بینند میخوای دور بزنی یا عابری در حال عبور است براینکه زودتر رد بشن سرعت خود را بسان دیوانه ها بیشتر می کنند ودر یک لحظه حادثه آفرین میشن واگه زنده بمنند شروع به التماس می کنند برا همین از قدیم میگن احتیاط کن التماس نکن ...
  • ناشناس IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 9
    الان اگه ماشینشون کادیلاک یا شولت بود کل تیر برق و له کرده بود نه اینکه خودشون له بشن،