گروه ورزشی: ناصر حجازی با اشاره به حضور خود در مراسم انتخاب بهترین بازیکن آسیا در شهر دبی گفت: «این مراسم در شرایط خیلی خوبی برگزار شد.

 این برای اولین بار بود که یک روزنامه اماراتی چنین کاری را انجام می‌‏داد و این برای کشورهای آسیایی جالب بود که فوتبالیست‌‏ها با انگیزه‌ بیشتری در لیگ‌‏های کشور‏شان حاضر شوند. ضمن اینکه در نظر گرفتن یک جایزه بسیار خوب هم باعث می‌‏شود تا تلاش فوتبالیست‌‏ها برای کسب این عنوان بیشتر شود. برای برگزاری مراسم سال آینده قرار است دو ماه دیگر دوباره به دبی سفر کنم تا ببینم چه راهکارهایی باید بیندیشیم که مراسم 2010 بهتر از 2009 برگزار شود.»

حجازی در پاسخ به این سئوال که آیا می‌‏توان چنین مراسمی را در ایران برگزار کرد، گفت: «نه، به هیچ‌‏وجه نمی‌‏توانیم این کار را انجام دهیم. وقتی به ناصر حجازی می‌‏گویند یک میلیون و سیصد هزار تومان باید بپردازی تا در کلاس مربیگری شرکت کنی در حالی که اماراتی‌‏ها در این مدت نزدیک به 4 ، 5 میلیون تومان برای من و همسرم هزینه کرده‌‏اند، چطور حاضر به هزینه کردن برای انتخاب بازیکن برتر آسیا می‌شوند؟ البته این هزینه‌ اماراتی‌ها به جز آن 10 هزار دلاری است که بابت هر جلسه شرکت کردن من در مراسم انتخاب بهترین فوتبالیست آسیا به بنده پرداخت می‌‏شد. نه تنها بخش خصوصی، بلکه هیچکس نمی‌‏تواند چنین مراسمی را در ایران برگزار کند.»

وی ادامه داد: «در پایان مراسم انتخاب بهترین بازیکن آسیا، ‌پارک جی‌‏سونگ از کره‌‏جنوبی انتخاب شد. این مراسم توسط شبکه‌‏های ابوظبی و دبی اسپورت مستقیم پخش می‌شد. من هم بالاخره یک ایرانی هستم و عرق ایرانی دارم و به جواد نکونام رای دادم. البته خیلی تلاش کردم تا نام غلامرضا رضایی جزو 10 نفر نهایی باشد. به هر حال من یک رای بیشتر نداشتم که آن را به یک ایرانی دادم. اما به راستی پارک جی سونگ حقش بود. چراکه او در منچستریونایتد به صورت ثابت بازی می‌‏کند.»

حجازی افزود: «از قرعه‌‏کشی لیگ قهرمانان آسیا مطلع شده‌‏ام و معتقدم همه تیم‌‏های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا خوب هستند و باید گروه مرگ و این قبیل مسائل را کنار بگذاریم. همه تیم‌‏ها واقعا خوب کار می‌‏کنند و پیشرفت کرده‌‏اند. شما بازی تیم ملی امارات برابر تیم ملی کشورمان را دیدید. تیم ملی امارات که بازیکن خارجی ندارد اما عملکردشان برابر ایران با گذشته کاملا متفاوت بود.»

حجازی گفت: «حالا تیم‌‏های باشگاه‌‏های این کشور از دو، سه بازیکن خارجی بهره می‌‏برند تا قدرت تیمشان را تقویت کنند.»

کد خبر 72942

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز