یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۸۷ - ۰۵:۳۵
۰ نفر

سرمربی اسبق استقلال با اشاره به مسائل مختلفی که در مورد مبلغ قرارداد او با ابومسلم شنیده می‌شود، گفت: «همه دنبال این هستند تا قرارداد من را کشف کنند اما چرا به مربیانی که 700 میلیون می‌گیرند چیزی نمی‌گویند؟»

مبلغ و نحوه قرارداد باشگاه پرسپولیس با افشین قطبی که پس از سالها  دوری از ایران به کشور بازگشت، یکی از مباحث اصلی محافل فوتبال است. کارشناسان و مربیان بسیاری به این قرارداد معترض هستند؛ قراردادی که برخی آن را با قرارداد ترکمانچای مقایسه می‌کنند و حالا حجازی هم در این مورد حرف‌های قابل‌توجهی دارد.

ناصر حجازی در خصوص این قرارداد افزود: «برخی مطبوعات به دنبال این هستند که ناصر حجازی چقدر از باشگاهی مثل ابومسلم دریافت می‌کند در حالی که برخی 100 برابر من در فوتبال پول می‌گیرند و قراردادهای 700 میلیون تومانی امضا می‌کنند اما کسی چیزی نمی‌گوید. اگر قراردادی 20 میلیون تومانی امضا کنم، زیر ذره‌بین می‌روم و این هم از بدبختی‌های فوتبال ماست.»

وی افزود: «همه می‌خواهند بدانند ناصر حجازی چقدر دستمزد گرفته است، اصلا ربطی به کسی ندارد که رقم قراردادم چقدر است. دوست دارم با 2 ریال کار کنم، چرا دنبال آنهایی که ارقام نجومی می‌گیرند نمی‌روند؟»

سرمربی ابومسلم در مورد قرارداد یک میلیون و 800 هزار دلاری با افشین قطبی که سابقه سرمربیگری پیش از حضور در پرسپولیس را نداشته، اظهار داشت: «در فوتبال ایران معمولا چنین کارهایی انجام می‌شود. بین بازیکنان هم این شیوه اجرا می‌شود و مثلا به یک بازیکن تازه‌وارد در استقلال 3 برابر بازیکنی که 5 سال است در این تیم بازی می‌کند، پول پرداخت می‌شود. در این مورد هم به یک مربی که از خارج می‌آید، 5 برابر مربیان داخلی پول می‌دهند.»

حجازی در پاسخ به این سئوال که چرا افشین قطبی  وسط فصل، پرسپولیس را ترک کرد و آیا این کار از نظر حرفه‌ای درست است، عنوان کرد: «همینطور نمی‌توانم بگویم این مربی به قراردادش متعهد نبوده؛ بلکه باید دید شرایط قرارداد قطبی با پرسپولیس چگونه بوده است.

حتما در قراردادش چنین بندی وجود داشته که این مربی چنین کاری کرده است. او که بی‌جهت تیم خود را رها نمی‌کند تا به خارج برود.» وی در مورد اینکه قطبی پس از بازگشت به پرسپولیس و ایران گفت فقط به خاطر محمد علی‌آبادی و عشق به هواداران به این تیم بازگشته است، گفت: «کارهای مهمتری دارم و اینگونه نیست که بنشینم و ببینم چه کسی چه حرفی می‌زند.»

کد خبر 69622

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز