طرح جدید فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو از روز شنبه ۲۶ آذرماه ۱۴۰۱ فعال خواهد شد.

ایران خودرو

به گزارش همشهری آنلاین، دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس ‌ELX با موتور XU7 پلاس در طرح فروش فوق‌العاده برای دو گروه متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دارندگان خودروهای فرسوده از فردا شنبه ۲۶ آذر ماه به مدت سه روز عرضه می‌شوند.

دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس ‌ELX با موتور XU7 پلاس در طرح فروش فوق‌العاده برای دو گروه متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دارندگان خودروهای فرسوده از فردا شنبه ۲۶ آذر ماه به مدت سه روز عرضه می‌شوند. 

نام خودرو قیمت مصوب موعد تحویل
سورن پلاس دوگانه سوز  قیمت محصولات ماهانه بر روی سایت فروش ایران خودرو اعلام می شود و تعیین قیمت خودروی جایگزین در زمان واریز وجه مشتری و پس از اسقاط خودروی فرسوده و مجاز شدن مشتری برای ثبت نام خواهد بود. ۳ ماهه
پارس ای ال اکس با موتور xu7p  قیمت محصولات ماهانه بر روی سایت فروش ایران خودرو اعلام می شود و تعیین قیمت خودروی جایگزین در زمان واریز وجه مشتری و پس از اسقاط خودروی فرسوده و مجاز شدن مشتری برای ثبت نام خواهد بود. ۳ ماهه 

مشتریان نهایی این دو محصول چهارشنبه ۳۰ آذر ماه از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی  انتخاب خواهند شد. 

متقاضیان می‌توانند در موعد مقرر با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

کد خبر 728290
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرامرز شفقتی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    2 0
    فقط‌امیدم‌برخدا