گروه اجتماعی: ستاد آخرین منجی از برترین گزارش‌های رسانه‌ای در سطح بین‌المللی، با موضوع منجی‌گرایی، ولایت‌مداری و مقاومت اسلامی در جهان تقدیر می‌کند.

ستاد آخرین منجی، در راستای حمایت از مقاومت مردم مسلمان غزه و سایر نهضت‌های مقاومت اسلامی در سرتاسر جهان در برابر تفکر جنگ طلب صهیونیستی، از برترین گزارش‌های رسانه‌ای در سطح بین‌المللی، با موضوع منجی‌گرایی، ولایت‌مداری و مقاومت اسلامی در جهان با اهدای 3000‌یورو، به همراه لوح تقدیر و تندیس ویژه جشنواره بین‌المللی آخرین منجی تقدیر می‌کند.

محمد صادق افراسیابی، دبیر ستاد آخرین منجی ضمن بیان این مطلب گفت: مطالبه مقام معظم رهبری از مسئولان کشور درخصوص ادای وظیفه در حادثه غم‌انگیز غزه، ستاد آخرین منجی را بر آن داشت تا از برترین گزارش‌های رسانه‌ای با موضوع منجی‌گرایی، ولایت‌مداری و مقاومت اسلامی در جهان تقدیر کند.

این گزارش می‌افزاید: «انتظار منجی، مقاومت اسلامی و آینده جهان»، «ولایت‌مداری و مقاومت از عاشورا تا امروز»، «تصویر مقاومت اسلامی در جهان امروز»، «نکوهش سکوت دولت‌های عرب در برابر سرکوب نهضت‌های مقاومت اسلامی در جهان» و «تحریف نهضت‌های مقاومت اسلامی در جهان توسط رسانه‌های غربی، صهیونیستی، و وهابی» از جمله دیگر محورهای این فراخوان هستند.

بنابر این گزارش، به هر یک از 3خبرنگار برتر که آثارشان توسط هیات داوران انتخاب شود، مبلغ 1000 یورو به همراه جوایز ارزشمند دیگری اهدا می‌شود.

تمامی سازمان‌ها و نهادهایی که مایل به مشارکت اجرایی و تبلیغاتی در فراخوان مذکور هستند، می‌توانند با شماره تلفن‌های 22166415 و 22166416 از ساعت 8 الی 17 تماس حاصل کنند.

همچنین علاقه‌مندان به ارسال آثار در سرتاسر جهان می‌توانند گزارش‌های رسانه‌ای خود را حداکثر تا 22 بهمن ماه امسال به نشانی: ایران، تهران، خیابان ولیعصر، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی آخرین منجی ارسال کنند.

کد خبر 72807

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز