معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران به تسریع در ساخت مجموعه فرهنگی- ورزشی شهربانو منطقه۱۲ تأکید کرد.

شهربانو

به گزارش همشهری آنلاین، «محمدامین توکلی‌زاده» که برای اطلاع از پروژه‌های زیرساختی منطقه۱۲ در حوزه امور بانوان، از مجموعه در حال ساخت شهربانو بازدید کرد، خواستار تکمیل سریع، اما بادقت فعالیت‌های عمرانی باقی‌مانده در این مرکز شد.

در این بازدید که جمعی از مدیران کل ستادی، رؤسای سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه حوزه اجتماعی و فرهنگی و مدیران شهری شهرداری منطقه حضور داشتند، ابتدا «سید امیرحسین ساداتی» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه از برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که قرار است در این مجموعه انجام شود، سخن گفت.

در ادامه، توکلی‌زاده با قدردانی از فعالیت‌های انجام شده، خواستار تسریع در کارها برای بهره‌برداری‌ از این مجموعه تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شد و گفت: «طبق گزارش‌ها، فرایند انجام کار و رفع نواقص عمرانی در این مجموعه مناسب بوده، اما از آنجا که قرار است این مرکز ۲۲بهمن سال‌جاری به بهره‌برداری برسد، تسریع در فعالیت‌ها برای پایان ‌کارها ضروری است.»

وی افزود: «در کنار انجام امکانات ورزشی و هنری در مجموعه‌های مختص بانوان که ضروری است، باید اقدامات فرهنگی ماندگار مورد توجه ویژه قرار گیرد. بنابراین در این حوزه می‌توان با گسترش کمی و کیفی مجموعه شهربانو و پس از مطالعه دقیق، اقدامات فرهنگی ماندگار و برکت‌ساز در این مرکز طراحی کرد و به مرحله اجرا درآورد.»

توکلی‌زاده در پایان این دیدار، توجه به فرهنگی‌کردن محیط پیرامونی مجموعه شهربانو منطقه۱۲ تأکید کرد. این مجموعه‌ به ‌عنوان مراکز مختص بانوان، با نگاه بر رفع نیازهای ضروری فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و ورزشی این قشر از افراد جامعه در محیطی امن و سالم در بیشتر مناطق شهر تهران راه‌اندازی شده است و امسال هم، بانوان ساکن در محله‌های قلب طهران صاحب چنین مرکزی می‌شوند.

کد خبر 727893

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha