یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۸۷ - ۱۷:۴۰
۰ نفر

فلوریدا: 13 سال جمع‌آوری انعام، سرانجام به پیشخدمت‌های یک پیتزافروشی امکان داد تا به یک مسافرت تفریحی خارج از کشور بروند.

پیشخدمت‌های این رستوران از سال‌ها قبل با یکدیگر عهد کرده بودند که همه انعام‌هایی را که از مشتریان می‌گیرند، جمع‌آوری کنند تا روزی بتوانند با آن به سفر بروند.

با آغاز سال جدید میلادی آنها تصمیم گرفتند که در صندوق را باز کرده و موجودی آن را بشمارند. آنها در کمال ناباوری دریافتند که 115 هزار دلار موجودی دارند و این همان پولی است که برای سفر تفریحی به آن احتیاج داشتند. آنها یک جزیره را برای سفر تفریحی خود انتخاب کرده‌اند و قصد دارند یکی از اعضای خانواده‌شان را نیز در این سفر با خود همراه کنند.

توهم همسایه

نیوجرسی: گزارش خلاف واقع یک زن میانسال به پلیس موجب شد 5 ساعت از وقت ماموران ویژه پلیس تلف شود. این زن که عادت داشت همیشه پشت پنجره بنشیند و کتاب بخواند با پلیس تماس گرفت و گفت: شخصی به زنی که در همسایگی او زندگی می‌کند حمله کرده است.

این زن در گزارش خوداطلاع‌داد: مردی در حالی که اسلحه‌ای در دست داشته به زور وارد خانه همسایه او شده است. به همین دلیل نیرو‌های ویژه پلیس به گمان اینکه گروگانگیری در کار است در محوطه اطراف این خانه کمین کردند.

اما هرچه گذشت از گروگانگیر یا گروگان خبری نشد و هیچ چیز مشکوکی هم توجه پلیس را جلب نکرد. سرانجام پلیس با شکستن در خانه وارد آن شد و این در حالی بود که هیچ‌کس در خانه نبود.

یکی از مقامات پلیس پس از گفت‌‌ و‌گو با زنی که خبر از این گروگانگیری داده بود، دریافت که او تحت تاثیر کتاب جنایی که در حال خواندن آن بوده این گزارش را به پلیس داده است.

همسر سنگدل

کالیفرنیا: زنی که تلاش کرده بود شوهر خود را با استفاده از قطره چشم بکشد، توسط پلیس دستگیر شد. این زن در گفت‌و‌گویی صمیمانه با یکی از همکاران خود اعتراف کرد که 2 ماه قبل نیمی از یک قطره چشمی را داخل چای شوهرش ریخت تا او را بکشد.

البته این مرد بر اثر نوشیدن این چای فقط دچار مسمومیت شده بود و همسرش هم هیچگاه به او نگفت که چایش را مسموم کرده است. اما همکار این زن پس از شنیدن اعتراف او، پلیس را در جریان این اقدام قرار داد.

این در حالی بود که این زن بلافاصله پس از حضور در اداره پلیس اعتراف کرد به دلیل اختلاف و مشاجره‌های زیاد با شوهرش قصد داشته او را از پای درآورد.

این مرد هم پس از آگاهی از ماجرا به پلیس گفت که در طول این 2 ماه همواره از درد معده رنج می‌برده است اما پزشکان نمی توانستند دلیل این درد مزمن را تشخیص دهند.

یک متخصص در این زمینه گفت که نوشیدن مقدار بیشتری از قطره چشمی می‌تواند فرد را به حال اغما ببرد.

بی توجهی به سارق

اوهایو: این روز‌ها پلیس از بی‌توجهی نگهبان و کارمندان یک بانک به شدت در بهت و حیرت به سر می‌برد. ماجرا از این قرار است  که مردی در حالی که نقاب بر چهره داشته، بیش از نیم ساعت در صف صندوق این بانک ایستاده و سپس اقدام به سرقت کرده است.

این در حالی است که در طول این مدت نه تنها کارمندان، بلکه حتی نگهبان بانک هم به او مشکوک نشدند.  این مرد نیز به راحتی توانست در نوبت بایستد و فقط هنگامی که مقابل باجه رسید، ناچار شد نقابش را بردارد.

صندوقدار به او گفت که برای شناسایی چهره‌اش باید نقاب را بردارد و این مرد 34 ساله هم فورا اسلحه‌ای از زیر کت خود بیرون آورد و او را تهدید کرد که همه موجودی صندوق را داخل کیفی که به همراه داشت بریزد.

صندوقدار این اقدام را انجام داد و سارق پا به فرار گذاشت. البته ماموران پلیس توانستند او را در خیابان دستگیر کنند اما بی‌توجهی عجیب کارکنان بانک، پلیس را حیرت‌زده کرده است.

کد خبر 72709

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز