مدیرکل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه از فردا سامانه بارشی از استان خارج می‌شود، گفت: به علت ماندگاری هوای سرد تا روزهای پایانی هفته، یخبندان در مناطق شمالی و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

برف

به گزارش همشهری آنلاین، مازیار غلامی مدیر اداره کل هواشناسی استان تهران  با بیان این مطلب افزود: براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی، امشب بارش باران و برف با شدت کمتر بوده و انتظار می‌رود تا اوایل صبح فردا بارش‌ها به سمت شرق و شمال شرق استان گرایش داشته باشد.

او گفت: سامانه بارشی از روز سه‌شنبه از استان خارج شده و مقدار ابرها کاهش یافته و در مناطق پرتردد غلظت آلاینده‌ها افزایش یافته و کیفیت هوا کاهش می‌یابد.

مدیر کل هواشناسی استان تهران گفت: به‌علت ماندگاری هوای سرد تا روزهای پایانی هفته یخبندان در مناطق شمالی به ویژه ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی پیش‌بینی می‌شود و لازم است در حوزه‌های کشاورزی، راهداری و صنایع وابسته تمهیدات لازم اندیشیده شود.

غلامی با اشاره به اینکه از فردا تا جمعه بیشینه دما با روند افزایش نسبی خواهد بود، افزود: دمای هوای تهران فردا ۵ درجه و برای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به ترتیب ۸، ۹ و ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر مورد انتظار است. 

او بااشاره به میزان بارندگی‌ها گفت: بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه‌های شمیرانات با ۱۳/۴ ، ژئوفیزیک ۱۳ ، فرودگاه مهرآباد ۱۰/۲، چیتگر ۶/۸، لواسان ۵/۹ و شهریار ۵/۸ میلیمتر ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی استان تهران درباره بیشترین میزان بارش برف گفت: در ارتفاعات بالادست فیروزکوه ۲۸ و شهر فیروزکوه یک سانتی‌متر، آبعلی ۲۱، دماوند ۲۰ و لواسان ۱۴ سانتیمتر برف باریده است.

کد خبر 725950

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha