دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول پیرامون اهانت اغتشاشگران به تمثال شهدا گفت: دستورات لازم جهت پیگیری این موضوع صادر شد که در نهایت دو نفر از افرادی که اقدام به آتش زدن بنر تمثال شهدا کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری حمله کنندگان به کسبه در بازار آهن شادآباد تهران

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی آماده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول پیرامون اهانت اغتشاشگران به تمثال شهدا، اظهار کرد: به آتش کشیدن تصویر شهدا علاوه بر رنجش خانواده شهدا موجب اعتراض مردم این شهرستان شد که شناسایی و دستگیری عوامل این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: دستورات لازم جهت پیگیری این موضوع صادر شد که در نهایت دو نفر از افرادی که اقدام به آتش زدن بنر تمثال شهدا کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

 هفته گذشته تعدادی از اغتشاشگران اقدام به آتش زدن تصویر شهدا کردند که شنبه شب مردم این شهرستان در اقدامی خودجوش با روشن کردن شمع در جلوی تصویر شهدا به مقام شامخ آن‌ها ادا احترام کردند و خواستار برخورد سریع و قاطع با عوامل این هتک حرمت شدند.

کد خبر 725822
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    11 9
    دزفول شهری مومن ومتدین وبصیر می باشد دشمن آنجا راخوب می شناسد که مدام زیر آتش گرفته بود.درجنگ روزی نبود که دزفول ازآتش دشمن درامان باشد
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    1 7
    اشد اشد مجازات